«ست مک‌فارلن» برنامه‌ساز معروف هالیوودی قرارداد 200 میلیون‌دلاری برای همکاری با «ان‌بی‌سی یونیورسال» امضاء کرد.

پایگاه خبری تئاتر: پس از چند دهه همکاری با «فاکس قرن بیستم»، مغز متفکر برنامه پربیننده «مرد خانواده» پروژه‌های جدید خود را برای شبکه جهانی «ان‌بی‌سی یونیورسال» می‌سازد.

«مک فارلن» قراردادی در ۹ بخش برای تولید محتوا به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار با شبکه «NBCUniversal» به امضاء رسانده است.

به نقل از برخی منابع، این قرارداد شامل بخش‌ها و پروژه‌های مختلفی می‌شود که برای شبکه کابلی و شبکه‌های اینترنتی برنامه‌های مختلف و متنوع تلویزیونی می‌سازد.

این قرارداد به مدت ۵ سال و به مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار بین مک‌فارلن و شبکه ان‌بی‌سی به توافق رسیده است.

این نخستین قرارداد بسیار کلان است که «بانی هَمر» از ان‌بی‌سی یونیورسال در آن طرف اصلی قرارداد با مک‌فارلن است.

مک فارلن علاوه بر ادامه برنامه پربیننده «مرد خانواده» پروژه‌های جدید و هیجان‌انگیزی جهت پخش در سراسر بخش‌های ان‌بی‌سی ازجمله شبکه کابلی «Syfy» تولید خواهد کرد.

منابع مختلف همچنین عنوان کرده‌اند که او خود علاوه بر تمایل به بازی در این پروژه‌‌ها، محتواهایی با موضوعات سیاسی، درام، مردم‌شناسی و رویدادهای تاریخی و نیز پروژه‌های انیمیشنی را در دستور کار قرار داده است.

ست وودبری مک‌فارلن زاده ۲۶ اکتبر ۱۹۷۳ انیماتور، نویسنده، کمدین، تهیه‌کننده، بازیگر، خواننده، کارگردان و صداپیشه آمریکایی است و بیشتر به خاطر ساختن مجموعه‌های تلویزیونی «مرد خانواده»، بابای آمریکایی! ، اورویل و «کلیولند شو» مشهور است. او خودش در این مجموعه‌ها به جای شخصیت‌های «پیتر گریفین» ، استیوی گریفین، برایان و کواگمایر صحبت می‌کند.

همچنین از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته و کارگردانی کرده‌ است می‌توان به اورویل، پسر جهنمی ۲: ارتش طلایی، تد، یک میلیون راه برای مردن در غرب، لوگان خوش‌شانس و تد ۲ اشاره کرد.