ساغر قناعتی از بازی در فیلم سینمایی «روز بلوا» گفت و تأکید کرد که این فیلم سینمایی یک اثر مهم اجتماعی است.

پایگاه خبری تئاتر: «ساغر قناعت» بازیگر جوان سینما  که با فیلم «روز بلوا» ساخته بهروز شعیبی در جشنواره  فیلم فجر حضور دارد درباره حضورش در این فیلم گفت: همیشه با دقت نقش‌هایم را انتخاب می‌کنم و دو فیلم قبلی‌ام را با کارگردان‌هایی مثل پرویز شهبازی و پوریا آذربایجانی کار کرده بودم.

او گفت: بهروز شعیبی کارگردان خوب و توانایی است  و چون خودش هم بازیگر است، به‌خوبی بازیگرانش را هدایت می‌کند و در حین فیلمبرداری هم خیلی صبور و آرام است.

قناعت درباره «روز بلوا» گفت: به نظرم فیلمنامه «روز بلوا» کار متفاوتی بود و بعد از خواندن آن، با کمال میل بازی در فیلم را پذیرفتم. در «روز بلوا» نقش دختر جوانی را بازی می‌کنم و نقش مقابل  بابک حمیدیان را بر عهده دارم. خاستگاه اجتماعی این دختر متعلق به طبقه پایین جامعه است و به لحاظ مالی، چالش‌هایی در زندگی دارد و چون در زندگی سختی‌های زیادی متحمل شده، بسیار پخته‌تر از سنش رفتار می‌کند.

بازیگر «مالاریا» ضمن تاکید بر جذابیت‌های دراماتیک «روز بلوا» افزود: بهروزشعیبی در «روز بلوا» به سراغ بررسی و نشان دادن یک مسئله مهم اجتماعی رفته است و البته نقش هم برایم جذابیت داشت.

بابک حمیدیان، لیلا زارع، محمد علی‌محمدی، مسعود دلخواه، زکیه بهبهانی، ساغر قناعت، پاشا جمالی و داریوش ارجمند بازیگران اصلی تازه ترین اثر بهروز شعیبی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: عماد استاد دانشگاهی خوشنام و چهره تلویزیونی مورد توجه است، او ناگهان توسط پلیس با اتهام‌هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده‌اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌دهد.

«روز بلوا» چهارمین فیلم سینمایی بهروز شعیبی پس از «دهلیز»، «سیانور» و «دارکوب» در مقام کارگردان است.