فیلمبرداری «تاک تیک» محصول مشترک سینمای آلمان و اتریش با بازی انوشیروان محسنی به پایان رسید.

پایگاه خبری تئاتر: تولید فیلم تاک تیک به کارگردانی هانس گونتر بوکینگ (hans-Günther Bücking) و تهیه کنندگی صدا و سیمای اتریش در شهر گراد به پایان رسید.

فیلمبرداری تاک تیک ابتدا در فرودگاه اتریش به مدت ۱۰ روز و پس از تعطیلات کریسمس به مدت یک ماه در شهر گراد و در لوکیشن زندان ادامه پیدا کرد.

موضوع این فیلم براساس یک داستان واقعی است که در سال ۱۹۸۵ در فرودگاه اتریش رخ داده است و یکی از رویدادهای مهم جهان به شمار می رود.

تاک تیک محصول مشترک اتریش و آلمان است و علاوه بر انوشیروان محسنی، هارالد کراس نیتزر (Harald Krassnitzer) و ماریون میترهامر(Marion Mitterhammer) بازیگران سرشناس و بین المللی اتریش و آلمان در آن به ایفای نقش می پردازند. همچنین در این فیلم از شخصیت های اصلی پلیس کبری نیز استفاده شده است.

محسنی پیش از این در عرصه موسیقی و ورزش فعال بوده است و پیش از این ۴ دوره قهرمان اروپا در ورزش Thai Boxen، جایزه بهترین هنرپیشه نقش منفی برای بازی در فیلم  Mis .Tic ( Austria international film ۲۰۱۷)، جایزه بهترین هنرپیشه نقش اول برای بازی در فیلم شیرین غیرت خواهر من در سال ۲۰۱۳ و دیپلم افتخار بازیگری برای بازی در فیلم اسنیف از یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی در تهران را دریافت کرده است.