جمعه , ۳۱ مرداد, ۱۴۰۴
خانه
سینمای ایران
جشنواره فیلم فجر
نقد فیلم های خارجی
چارسو پلاس
مطالب منتخب
آخرین اخبار
سینما
تلویزیون و سریال
اخبار ویژه
تلویزیون و سریال
اخبار سینما
جشنواره جهانی فیلم فجر
گزارش
فراخوان
نقد و یادداشت
بین الملل
مصاحبه
فیلم کوتاه
فیلم مستند
انیمیشن
جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان
سینماحقیقت
گفتگو
جشنواره فیلم کن
کتاب
تئاتر
اخبار تئاتر
نمایشنامه
بانک نمایشنامه
جشنواره
گزارش تصویری
مصاحبه
یادداشت و مقاله
گزارش
فراخوان
بین الملل
مقاله
نقد
کاریکاتور تئاتر
جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک
استان ها
تماشاخانهها
جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان
جشنواره بین المللی تئاتر فجر
جشنواره تئاتر شهر
نمایشنامه خوانی
عکس
فیلم
خانه
سینمای ایران
جشنواره فیلم فجر
نقد فیلم های خارجی
چارسو پلاس
مطالب منتخب
آخرین اخبار
سینما
تلویزیون و سریال
اخبار ویژه
تلویزیون و سریال
اخبار سینما
جشنواره جهانی فیلم فجر
گزارش
فراخوان
نقد و یادداشت
بین الملل
مصاحبه
فیلم کوتاه
فیلم مستند
انیمیشن
جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان
سینماحقیقت
گفتگو
جشنواره فیلم کن
کتاب
تئاتر
اخبار تئاتر
نمایشنامه
بانک نمایشنامه
جشنواره
گزارش تصویری
مصاحبه
یادداشت و مقاله
گزارش
فراخوان
بین الملل
مقاله
نقد
کاریکاتور تئاتر
جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک
استان ها
تماشاخانهها
جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان
جشنواره بین المللی تئاتر فجر
جشنواره تئاتر شهر
نمایشنامه خوانی
عکس
فیلم
دسترسی ها
تماس با ما
فیلم- گفتگو با محمد کارت کارگردان فیلم شنای پروانه
شناسه خبر : 26033 | تاریخ انتشار : 7 بهمن 1398 00:00 |
همیشه تلاش میکنم فیلمی که میسازم، خنثی نباشد و خون داشته باشد.
به اشتراک بگذارید :
https://teater.ir/news/26033
ثبت دیدگاه
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
10 + 12 =
اخبار مشابه
برچسب ها
جشنواره فیلم فجر
محمد کارت
شنای پروانه
فیلم شنای پروانه
فیلم سینمایی شنای پروانه
تازه ترین مطالب
نقد فیلم Night Always Comes | ونسا کربی در یک شب پرتنش و تاریک
نقش دیوید فینچر در تولید Weapons
۳ نکته ساده برای موفقیت فیلمنامهنویسی
K-Dramas: راهنمای کامل سریالهای کرهای و محبوبیت جهانی آنها
رتبهبندی ۱۰ سریال عاشقانه کرهای که حتما باید دید
«دوستان نامطلوب من»؛ مستندی پنجساعته درباره روزنامهنگاران روسی که برای حقیقت همهچیز را به خطر انداختند
۱۰ سریال علمی–تخیلی برتر ۲۵ سال اخیر؛ از «The Expanse» تا «Dark»
استیون لویتان از راز نوشتن سریع فیلمنامههای تلویزیونی میگوید
فیلم کوتاه «عینک» آماده نمایش شد
تهیهکننده گروه لیان: اجاره سالن کنسرت شبی ۴۵۰ میلیون تومان است
گزینههای اسکار ۲۰۲۵ از نگاه کارشناسان: رقابت «پیرپسر»، «زن و بچه» و «بچه مردم»
انتقاد سازمان محیط زیست از سکانس فروش حیات وحش در سریال «اجل معلق»
جشنواره تئاتر دانشجویی احیا میشود
مستند «یار مهربان» با محوریت کتابخانه سیار آماده نمایش شد
روایت زندگی سروانتس در فیلم جدید آلخاندرو آمنابار
پربازدیدترین ها
رقابت نزدیک کمدی و درام در گیشه سینما؛ «مرد عینکی» صدرنشین هفته، «صدام» پرفروشترین سال
تریلر رسمی فیلم «زن و بچه» سعید روستایی منتشر شد
نقد فیلم «پیر پسر»: فیلمی نمادین با جسارت هنجارشکنانه در سینمای ایران
فهرست فیلمهای جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۵ اعلام شد | «پدر، مادر، خواهر، برادر» جیم جارموش، «لا گراتزیا» سورنتینو و آثار کارگردانان ایرانی در بخش رقابتی
فیلم سینمایی «غیبت موجه» از ۸ مرداد اکران میشود
نقد فیلم Gazer – تریلری روانپریشانه و مرموز از اعماق ذهن
«باغ بهشت»؛ مستندی ناتمام از ناصر تقوایی که پس از نیم قرن رونمایی شد
اکران سه فیلم جدید و صدرنشینی «پیرپسر» در گیشه سینماها
سلطنت پژمان جمشیدی در گیشه به پایان میرسد؟ بررسی آمار فروش فیلمهای اخیر او
«استخر»؛ فیلم جدید سروش صحت با حضور پژمان جمشیدی و نگار جواهریان
گزارش تصویری
عکس- نمایش «بر زمین میزَنَدَش» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس در تئاتر شهر
عکس- افتتاح نمایشگاه «تَنپوشِ پهلوان» با حضور رسول خادم
عکس- نمایش «امر ملوکانه» به کارگردانی حسین پاکدل در تماشاخانه ایرانشهر
عکس- دورهمی بانوی اول» به کارگردانی بهاره رهنما در تالار حافظ
عکس- نمایش «نکراسف» به کارگردانی مصطفی کوشکی
فیلم
علی حاتمی: نمایشنامه «آدم و حوا» را به جای «چخوف» گرفتند
ویدئویی از پشت صحنه فیلم «پیرپسر» با حضور حامد بهداد و لیلا حاتمی