یکشنبه , ۳۰ شهریور, ۱۴۰۴
خانه
سینمای ایران
جشنواره فیلم فجر
نقد فیلم های خارجی
چارسو پلاس
مطالب منتخب
آخرین اخبار
سینما
تلویزیون و سریال
اخبار ویژه
تلویزیون و سریال
اخبار سینما
جشنواره جهانی فیلم فجر
گزارش
فراخوان
نقد و یادداشت
بین الملل
مصاحبه
فیلم کوتاه
فیلم مستند
انیمیشن
جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان
سینماحقیقت
گفتگو
جشنواره فیلم کن
کتاب
تئاتر
اخبار تئاتر
نمایشنامه
بانک نمایشنامه
جشنواره
گزارش تصویری
مصاحبه
یادداشت و مقاله
گزارش
فراخوان
بین الملل
مقاله
نقد
کاریکاتور تئاتر
جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک
استان ها
تماشاخانهها
جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان
جشنواره بین المللی تئاتر فجر
جشنواره تئاتر شهر
نمایشنامه خوانی
عکس
فیلم
خانه
سینمای ایران
جشنواره فیلم فجر
نقد فیلم های خارجی
چارسو پلاس
مطالب منتخب
آخرین اخبار
سینما
تلویزیون و سریال
اخبار ویژه
تلویزیون و سریال
اخبار سینما
جشنواره جهانی فیلم فجر
گزارش
فراخوان
نقد و یادداشت
بین الملل
مصاحبه
فیلم کوتاه
فیلم مستند
انیمیشن
جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان
سینماحقیقت
گفتگو
جشنواره فیلم کن
کتاب
تئاتر
اخبار تئاتر
نمایشنامه
بانک نمایشنامه
جشنواره
گزارش تصویری
مصاحبه
یادداشت و مقاله
گزارش
فراخوان
بین الملل
مقاله
نقد
کاریکاتور تئاتر
جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک
استان ها
تماشاخانهها
جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان
جشنواره بین المللی تئاتر فجر
جشنواره تئاتر شهر
نمایشنامه خوانی
عکس
فیلم
دسترسی ها
تماس با ما
فیلم- گفتگو با محمد کارت کارگردان فیلم شنای پروانه
شناسه خبر : 26033 | تاریخ انتشار : 7 بهمن 1398 00:00 |
همیشه تلاش میکنم فیلمی که میسازم، خنثی نباشد و خون داشته باشد.
به اشتراک بگذارید :
https://teater.ir/news/26033
ثبت دیدگاه
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
1 + 3 =
اخبار مشابه
برچسب ها
جشنواره فیلم فجر
محمد کارت
شنای پروانه
فیلم شنای پروانه
فیلم سینمایی شنای پروانه
تازه ترین مطالب
مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره تئاتر «شهر» تا ۲۵ مهرماه تمدید شد
نمایش «زوج ناجور» با روایتی کمدی-روانشناسی روی صحنه میرود
وقتی ترند شدن بازیگران ربطی به فیلم و سریالشان ندارد؛ گزارشی از وضعیت کنونی سینما، تلویزیون و فضای مجازی
نمایش «دلاو» نماینده ایران، در جشنواره «سله تئاترو» ایتالیا خوش درخشید
آزیتا لاچینی: پس از ۷۰ سال بازیگری هنوز خانهای ندارم
رقابت ۱۸ فیلم خارجی در جشنواره بینالمللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان
اسامی فیلمهای تجربی جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران اعلام شد
گیشه سینما در تابستان ۱۴۰۴؛ فروش بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان با کاهش ۳ میلیونی مخاطبان
«بختک»؛ نمایش جدید عمارت نوفل لوشاتو
مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان تمدید شد
نقد فیلم «Good News»؛ کمدی سیاسی درباره هواپیماربایی دهه ۷۰
نقد فیلم «Exit 8»؛ سفری روانشناختی در تونلهای متروی توکیو، جایی که هر ناهنجاری راه خروج است
نقد فیلم «Swiped»؛ روایت واقعی یک داستان پرچالش
نقد فیلم «Him»؛ از ضربه مغزی تا قراردادها، ترسناکتر از فوتبال واقعی
نقد فیلم «Lilith Fair»؛ داستان جشنوارهای که زنان هالیوود را دور هم جمع کرد
پربازدیدترین ها
«علت مرگ نامعلوم» نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۶ شد
نقد فیلم «Relay»: تریلر جدید ریز احمد که ثابت میکند هنوز هم میتوان آثار کلاسیک ساخت
«صدای هند رجب»؛ مستندی تکاندهنده که دنیا را به شنیدن رنج غزه دعوت میکند
علی شادمان با «رامسس دوم» به تئاتر بازمیگردد
فیلم کوتاه سه ثانیهای «تعدد» به جشنواره ویلاماره ایتالیا راه یافت
نقد فیلم Night Always Comes | ونسا کربی در یک شب پرتنش و تاریک
نقد فیلم «Broken English» | ادای دینی عاشقانه به «Marianne Faithfull»
نقد فیلم «زیر ابرها»| پرتره شاعرانهای از «وزوو» در سینمای جیانفرانکو روزی
نقد فیلم «Preparation for the Next Life»؛ داستانی از عشق، مهاجرت و PTSD
نقد مستند «Highway 99: A Double Album»؛ سفری صادقانه «ایتن هاوک» به قلب پرتناقض «مرل هیگارد»
گزارش تصویری
نمایش «خط چشم» بهکارگردانی نازنین سالاریفر
پرفورمنس آرت «خودمعشوق پنداری» در خانه هنرمندان ایران
عکس- نشست خبری همایون شجریان
عکس- نمایش «باغ بیآلبالو» به کارگردانی لیلی رشیدی و محمد عاقبتی
عکس- نمایش «اعترافاتی درباره زنان» به کارگردانی شهروز دل افکار
فیلم
چرا «باشو غریبه کوچک» بهرام بیضایی پنج سال توقیف بود؟
پشت پردهٔ انصراف خانه سینما از معرفی فیلم ایرانی به اسکار