برنامه فیلمبرداری سری جدید از مجموعه فیلم‌های «‌ماموریت‌ غیرممکن»‌ که قرار بود طی سه هفته در «‌ونیز»‌ انجام شود به دلیل شیوع ویروس «‌کرونا» در ایتالیا متوقف شد.

پایگاه خبری تئاتر: یک سخنگوی استودیو «پارامونت پیکچرز» درباره تصمیم توقف فیلمبرداری این پروژه سینمایی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه، برای حفظ امنیت و سلامت اعضای گروه و برای همکاری با تلاش‌های مقامات محلی برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در راستای جلوگیری از شیوع «کرونا»، ما نیز برنامه خود را برای ضبط سه‌هفته‌ای در «ونیز» تغییر می‌دهیم.»

در بخشی از این بیانیه اعلام شده، در مدت زمانی که برنامه فیلمبرداری این پروژه سینمایی به تعویق افتاده است اعضای تیم می‌توانند به خانه‌های‌شان بازگردند.

«‌تام کروز» که در نقش اصلی این فیلم سینمایی بازی خواهد کرد، برای فیلمبرداری در ایتالیا حضور نداشت. قرار است علاوه بر «‌تام کروز»‌، «ربکا فرگوسن»، «نیکلاس هولت»، «هایلی اتول»‌،‌«شیا ویگهام»‌، «‌پام کلمنتیئف» و «هنری چرنی» نیز در جدیدترین سری از فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» به ایفای نقش بپردازند.

«کریستوفر مک کوایر» که کارگردانی دو سری پیشین «ماموریت غیرممکن»‌ یعنی «فال اوت»‌ و «ملت یاغی» را بر عهده داشت در هفتمین سری از فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» نیز به عنوان نویسنده و کارگردان حضور خواهد داشت.

قرار است «ماموریت غیرممکن ۷» در تاریخ بیست وسوم جولای سال ۲۰۲۱ در سینماها اکران شود.

تاکنون بیش از ۱۵۰ مورد ابتلا به ویروس «کرونا» در ایتالیا تایید شده است. برنامه فیلمبرداری این فیلم سینمایی در «ونیز» درحالی متوقف شده است که روز گذشته مقامات ایتالیا از تعطیل شدن نیمی‌ از سینماهای این کشور خبر دادند.