بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن «سیم ششم» از آماده‌سازی این انیمیشن کوتاه برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: بهرام عظیمی کارگردان انیمیش درباره انیمیشن کوتاه «سیم ششم» گفت: انیمشن «سیم ششم» ۱۴ دقیقه است و در حال حاضر در اکثر جشنواره‌های داخلی حضور داشته و جوایزی را نیز بدست آورده است.

وی با اشاره به اینکه این انیمیشن در هر جشنواره داخلی که شرکت کرده، به نوعی جایزه گرفته است، توضیح داد: در حال حضر تنها در ۲ یا ۳ جشنواره داخلی حضور نداشته‌ایم که برای شرکت در این جشنواره‌ها نیز درخواست داده‌ایم.

کارگردان انیمیشن «تهران ۱۵۰۰» بیان کرد: «سیم و ششم» تا امروز در بسیاری از جشنواره‌های خارجی در بخش مسابقه شرکت کرده و در نظر داریم آن را برای حضور در دیگر جشنواره‌های بین‌المللی هم ارائه کنیم.

عظیمی در پایان گفت: قرار بود این انیمیشن در جشنواره فیلم کوتاه برلین حضور داشته باشد، به گونه‌ای که «سیم ششم» جزو ۱۰ فیلم کوتاهی بود که قرار بود موسیقی آن به طور همزمان با نمایش فیلم در سالن اجرا شود. این اتفاق بسیار خوبی بود، اما متاسفانه به دلیل شرایط حاکم بر کشور نتوانستم برای ورود به برلین ویزا دریافت کنم.

«سیم ششم» انیمیشنی کوتاه است که به صورت سیاه و سفید ساخته شده .و داستان زندگی درویش‌خان یکی از آهنگسازان بنام ایرانی را روایت می‌کند.


منبع: خبرگزاری مهر