علی عطشانی با ابراز امیدواری از اینکه شیوع ویروس کرونا ختم به خیر شود، درباره وضعیت اکران فیلم «یادم تو را فراموش» گفت: منطقی‌ترین کار این است که پس از باز شدن سینماها برای ادامه اکران، سینماهای بیشتری را در اختیار فیلم‌های روی پرده قرار دهند.

پایگاه خبری تئاتر: این روزها وضعیت اکران نوروزی و ادامه نمایش فیلم‌هایی که روی پرده بودند و با تعطیلی سینماها مواجه شده‌اند، دغدغه فیلمسازانی شده که با کلی امید آثارشان را روانه اکران کرده بودند و حالا بلاتکلیف هستند که حتی وقتی سینماها باز شوند باید چطور برای فیلم‌هایشان تبلیغ کنند یا اصلا مخاطبی خواهند داشت یا خیر.

با این حال همه بر حفظ سلامتی مردم و رعایت شرایط بهداشتی در سالن‌ها پس از بازگشایی تاکید دارند.

در این باره علی عطشانی که به تازگی فیلم «یادم تو را فراموش» را پس از چهار سال روی پرده برده بود، همانند دیگر همکارانش معتقد است: مهم‌تر از بحث اکران و وضعیت فیلم، این برایم مهم است که هر چه زودتر ماجرای شیوع این ویروس ختم به خیر شود و همه مردم همه حالشان خوب باشد و کسی مشکل نداشته باشد.

او درباره وضعیت اکران فیلم‌ها گفت: طبیعتا من به نمایندگی از کسانی که در این فیلم سرمایه دارند، همه مشکلات را قبول کردیم تا در زمان روزهای اول اسفند که به اصطلاح زمان مُرده اکران محسوب می‌شود، فیلم «یادم تو را فراموش» روی پرده رود و حالا با این اتفاق روبرو شده‌ایم.

عطشانی افزود: در این شرایط کمترین توقع ما این است که حق و حقوق کسانی که در این فیلم سرمایه‌گذاری کردند ضایع نشود و قطعا کارگروه اکران خودشان همه جوانب را درنظر می‌گیرند. البته به نظرم منطقی‌ترین کار این است که اگر یکی دو هفته دیگر باز هم تعطیلی سینماها ادامه داشته باشد، بعد از باز شدن سالن‌ها، تعداد سینماهای بیشتری در اختیار فیلم‌های روی پرده قرار گیرد تا بتوانیم به اکران ادامه دهیم.

در فیلم «یادم تو را فراموش» بازیگرانی چون حسین یاری، آزاده مهدی‌زاده، میترا حجار، ماه‌چهره خلیلی، مازیار فلاحی، خشایار راد و بیتا عطشانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نویسنده این فیلمنامه پیمان عباسی است و در خلاصه داستان آن آمده: «دامون مربی برکنار شده یکی از باشگاه‌های پرطرفدار با دختری که سال‌ها پیش با او ارتباط داشته است، روبه‌رو می‌شود.»


منبع: خبرگزاری ایسنا