جیمز وان کارگردان فیلم سینمایی «آکوامن»، برای تهیه کنندگی یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک و هیجان انگیز به توافق رسیده است.

پایگاه خبری تئاتر: جیمز وان کارگردان فیلم سینمایی «آکوامن» برای پروژه‌ای ترسناک و هیجانی در سبک هیولا‌ها با کمپانی یونیورسال همکاری خواهد کرد.

جزئیاتی از این پروژه بدون نام در دسترس نیست. وان برای تهیه کنندگی این پروژه انتخاب شده و هنوز کارگردانی برای آن در نظر گرفته نشده است. کمپانی یونیورسال درحالی این خبر را اعلام کرده است که یک هفته پیش فیلم سینمایی «مرد نامرئی»، محصول جدید این شرکت که اقتباسی از یک فیلم قدیمی از سال ۱۹۳۳ به همین نام است، فروش بیش از انتظاری را در گیشه رقم زده بود.

دیگر فیلم‌های کمپانی یونیورسال که در مورد موجودات هیولایی هستند، شامل «دراکولا»، «فرانکشتاین»، «مرد گرگ نما»، «مومیایی» و «موجودی از باتلاق سیاه» می‌شود.

وان با کمپانی خود تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده گرفته که اکنون در مرحله پس تولید فیلم سینمایی «بد خیم» قرار دارد و در چهاردهم ماه اوت اکران می‌شود. دیگر پروژه در دست ساخت این شرکت (اتمیک مانستر پروداکشن) فیلم ترسناک «احضار:شیطان مرا وادار کرد» است که ورا فارمینگا و پاتریک ویلسون در آن نقش آفرینی می‌کنند و یازدهم سپتامبر اکران می‌شود. این شرکت «کسی در خانه شماست» را برای نتفلکیس ساخته است.

کمپانی یونیورسال بعد از آنکه فیلم سینمایی «مومیایی» با نقش آفرینی تام کروز را در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد، برای ساخت فیلم‌های سینمایی و پروژه‌های سبک هیولایی برنامه ریخت. فیلم سینمایی «مومیایی» با بودجه ساخت و هزینه بازاریابی به هزینه ۳۵۰ میلیون دلاری رسید و ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت. «مرد نامرئی» پروژه هیولایی جدید یونیورسال که بیش از ۵۷ میلیون دلار در گیشه جهانی در طی دو هفته فروخته است، هم بودجه‌ای ۷ میلیون دلاری داشته است.