پویانمایی «باد دوچرخه‌سوار» ساخته نازنین سبحان سربندی در جشنواره فیلم «تاملویدز» به نمایش درمی آید.

پایگاه خبری تئاتر: پویانمایی «باد دوچرخه‌سوار» ساخته نازنین سبحان سربندی روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ در بخش انیمیشن‌های شگفت‌انگیز نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «تاملویدز» آمریکا نمایش داده می‌شود.

این پویانمایی سال ۲۰۱۹ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده و در این رویداد قرار است در یک مجموعه ۶۵ دقیقه‌ای به همراه ۱۱ فیلم کوتاه انیمیشن دیگر از کشورهای فرانسه، آمریکا و دانمارک ساعت ۹:۳۰ روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ (۱۵ مارس ۲۰۲۰) در کتاب‌خانه «سالت لیک» نمایش داده شود.

داستان پویانمایی «باد دوچرخه‌سوار» در اصل، قصه باد جوانی است که صاحب دوچرخه‌ای می‌شود. باد به وسیله دوچرخه سریع‌تر می‌وزد. بدون صرف انرژی زیاد آزادانه به هر طرف می‌رود و از گردش لذت می‌برد. از همه مهمتر اینکه او تنها بادی است که چنین وسیله‌ای دارد. این آزادی و قدرت تازه به او این امکان را می‌دهد که دست به هر کاری بزند.

نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم تاملویدز برای کودکان ۴ سال به بالا از سوی مرکز فیلم یوتا از ۱۶ تا ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ (۶ تا ۱۵ مارس ۲۰۲۰ ) در شهر سالت لیک کشور آمریکا به همراه برنامه‌های جنبی در کتاب‌خانه‌های این شهر برگزار می‌شود.

در جشنواره بین‌المللی فیلم «تاملویدز» کودکان و خانواده‌ها علاوه بر تماشای فیلم می‌توانند در کارگاه‌های آموزشی هنری و سایر فعالیت‌ها شرکت کنند.