فیلمی علمی-خیالی با بازی «رایان رینولدز» توسط اسکای دنس ساخته می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: «رایان رینولدز» و «شان لیوای» در فیلم جدید و البته بدون نامی با موضوع سفر در زمان برای استودیوی اسکای‌دنس همکاری می‌کنند. این دو در فیلم «گای آزاد» که داستانی در مورد بازی‌های ویدیویی روایت می‌کند و امسال منتشر می‌شود بازی کرده بودند، به ترتیب بازیگر و کارگردان این پروژه خواهند بود. دیگر تهیه‌کنندگان فیلم شامل «دیوید الیسون» «دینا گلدبرگ» «دان گرانجر» و «جورج دووی» می‌شوند.

این فیلم همکاری بعدی لیوای و رینولدز خواهد بود و قرار است در سال 2020 در نیویورک فیلمبرداری شود اما این مسئله به شیوع کرونا بستگی دارد. فیلمنامه‌نویس این کار «جاناتان تروپر» است که قبلاً «اینجا ترکت می‌کنم» ر ابه نگارش درآورده است.

رینولدز در این فیلم نقش مردی را بازی می‌کند که با سفر در زمان باید به خودش کمک کند.

این کمپانی سینمایی در حال توسعه اقتباسی از کتاب‌های مصور به نام «محافظ قدیمی» (Old Guard) با بازی «شارلیز ترون» برای نت‌فلیکس است. این شرکت فیلم‌های «تاپ‌ گان: ماوریک»  «چشمان مار»  و «بدون پشیمانی»  را نیز با همکاری پارامونت عرضه می‌کند.

رینولدز و لیوای کارهای جدید دیگری در سینما دارند. رینولدز باید در اقتباس سینمایی از بازی «لانه‌ی اژدها» نت‌فلیکس بازی کند و در پروژه‌های دیگری از جمله «کرودز 2» و «محافظ آدمکش 2» ظاهر شود. لیوای نیز تهیه‌کننده فصل چهارم سریال «چیزهای عجیب» خواهد بود.

فیلم «گای آزاد»  مراحل پس از تولید را سپری می‌کند و پیش از ادغام فاکس قرن بیستم و دیزنی تولید شده است. این فیلم قرار بود 4 ژوئیه اکران شود اما به 11 دسامبر آینده موکول شد.