کویینتین تارانتینو فیلمساز امریکایی قراربوده او فیلم «جیمزباند» را با بازی پیرس برازنان بسازد.

پایگاه خبری تئاتر: برازنان بازیگر مشهوری که در نقش مامور انگلیسی ۰۰۷ در فیلم‌های جیمز باند بازی کرده بود دیروز فاش کرد که کویینتین تارانتینو کارگردان مشهور هالیوود، به وی پیشنهاد داده بود که می‌خواهد فیلمی برمبنای سری داستان‌های جیمزباند بسازد و علاقمند است که نقش قهرمان اصلی این فیلم را او بازی کند.
برازنان ۶۶ ساله در حال حاضر به دلل شیوع ویروس کرونا در هاوایی و در قرنطینه به سر می‌برد.
این بازیگر انگلیسی همچنین در مصاحبه‌ای گوشه‌های گوناگون از زندگی هنری و شخصی خود را شرح داده ‌و نکاتی را برملا کرده است.
برازنان گفته: «در سال ۲۰۰۴ که سفری به لس آنجلس داشته در محل هتل چهارفصل، تارانتینو را ملاقات کرده بود که در حال گفت‌و‌گویی درباره فیلمش «بیل را بکش» بود.
این بازیگر نقش جیمز باند افزوده: بعد از این ملاقات کوتاه با تارانتینو دیدار داشته و تارانتینو به او گفته که وی بهترین جیمز باند تاریخ سینماست و دوست دارد یک فیلم جیمزباندی بسازد که نقش اولش را برازنان داشته باشد.
این بازیگر در گفت‌و‌گویی که امروز خود را مطبوعات داشته اعلام کرده که بهترین کارگردانان جهان آنهایی هستند که فیلم اکشن می‌سازند!
بازیگر نقش جیمزباند اضافه می‌کند که وقتی به انگلیس برگشته، موضوع ساخت فیلم توسط تارانتینو را با تهیه‌کنندگان انگلیسی در میان گذاشته اما آنها موضوع را دنبال نکردند.
برازنان در پایان گفته حیف آن فیلم تارانتینو درباره جیمز باند ساخته نشد وگرنه می‌توانست فیلم خوبی شود که همه مشتاق دیدنش ‌شوند.