در حالی که هالیوود در انتظار بازگشایی سالن‌های سینماست، کیت بلانشت در حال انتخاب فیلم‌های بعدی‌اش است و وارد پروژه‌های جدید می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: کیت بلانشت بازیگر درجه یک هالیوودی برای بازی در ۲ فیلم از ۲ کارگردان شاخص دیگر قرارداد امضا کرده است.

این بازیگر با امضای این قراردادها به فیلم بعدی جیمز گری با عنوان «دوران آرماگدون» و فیلم بعدی آدام مک‌کی با عنوان «بالا را نگاه نکن» با بازی جنیفر لارنس پیوسته است.

در حالی این خبرها منتشر شده که اندکی پیش اعلام شده بود بلانشت به اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی «سرزمین‌های مرزی» به کارگردانی الی راث ملحق شده است.

با این حال هنوز روشن نیست که این پروژه‌ها چه زمانی وارد پروسه تولید خواهند شد زیرا شیوع ویروس کرونا همه روندهای تولید را در قرنطینه نگه داشته است.

فیلمنامه «دوران آرماگدون» را گری با همکاری شرکایش در تولید فیلم «آر تی فیچرز» که با آنها «به سوی ستارگان» را ساخته بود، خواهد نوشت و کارگردانی می‌کند. داستان فیلم برمبنای تجربه شخصی گری به عنوان دانش‌آموزی در مدرسه کیو-فارست در کویینز شکل می‌گیرد. فرد ترامپ پدر دونالد ترامپ از اعضای هیات مدیره این مدرسه خصوصی و دونالد ترامپ نیز از فارغ‌التحصیلان این مدرسه است. مدیر این مرکز آموزشی شخصیت اصلی فیلم خواهد بود.

فیلم جدید مک‌کی هم نخستین فیلم وی پس از حضورش در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹ است. ساخت این فیلم در ماه فوریه (بهمن) اعلام و تایید شد جنیفر لارنس بازیگر آن خواهد بود. فیلم درباره ۲ ستاره‌شناس معمولی است که سعی دارند سیاره زمین را نجات دهند. مک‌کی نویسندگی و کارگردانی این فیلم را به عنوان اولین تجربه‌اش در پلتفرم استریمینگ انجام می‌دهد.

برای بلانشت این پروژه‌ها بخشی از برنامه خیلی پر او در سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شوند. وی اوایل سال فیلمبرداری نقشش در «کوچه کابوس» را در کنار بردلی کوپر به کارگردانی گی‌یرمو دل تورو به پایان برد.

وی به زودی در سریال «خانم آمریکا» در هولو دیده خواهد شد.