نمایش «فاوست» دوباره در ساعت 19 اجرا خواهد شد.

پایگاه خبری تئاتر:  نمایش «فاوست» نوشته و کار حمیدرضا نعیمی که تا پایان تیر ماه سال جاری در تالار وحدت اجرا خواهد شد، ازتاریخ پنج‌شنبه 19 تیر ماه ساعت 19 روی صحنه خواهد رفت.

این اثر نمایشی که در هفته جاری ساعت 21  اجرا می شود ، از پنج‌شنبه 19 تیر ماه ساعت 19 اجرا خواهد شد.پیش از این نمایش در ساعت 19 اجرا می شد و دوباره به ساعت اصلی اجرا بازگشته است.

رضا بهبودی، مسعود دلخواه، بهناز نازی، یعقوب صباحی، فروغ قجابگلی، کتانه افشارپناه، بهار نوحیان، بهمن عباسپور، بهنام شرفی، رضا جهانی، مجید نوروزی و ... در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

نمایش «فاوست» کاری از گروه تئاتر «شایا» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی از جمعه 6 تیرماه اجرای خود را در تالار وحدت آغاز کرده است. این اثر نمایشی پیش از این در سال 90 نیز اجرای موفقی در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر داشت.

«فاوست» شخصیت اصلی یک افسانه آلمانی است؛ انسانی موفق با تحصیلات دانشگاهی ولی ناراضی از زندگی که روحش را با دانش نامحدود و لذت دنیایی در معامله‌ای با شیطان معاوضه می‌کند. این افسانه منشا بسیاری از آثار ادبی، داستانی، سینمایی و موسیقایی شده‌است.