وودی آلن در جدیدترین مصاحبه اش تاکید کرد که به اتهامات دیلان فارو نسبت به خودش اهمیت نمی دهد.

پایگاه خبری تئاتر: وودی آلن کارگردان و فیلمنامه نویس نامدار نیویورکی در تازه ترین واکنش به اتهامات وارده از سوی دیلان فارو دختر خوانده اش گفت: این یک اتهام دروغ اما داستانی عالی برای روزنامه هاست. آلن این گفته ها را در مصاحبه اخیرش با روزنامه میل‌آن‌ساندی مطرح کرد.

خالق «آنی هال» در بخش دیگری از این گفتگو، کنار کشیدن بازیگران از همکاری با خودش را یک عمل «تاکتیکی» خواند نه یک کار اخلاقی. او در این باره گفت: تیموتی (شلمی) به خواهرم که تهیه کننده فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» بود گفته بود برای آنکه بتواند در رقابت جایزه اسکار بماند، از همکاری با او ابراز پشیمانی کرده است.

وودی آلن درباره شرایط فعلی اش اظهار کرد: من در معرض شایعه و رسوایی هستم اما اجازه نمی دهم این مسئله مرا اذیت کند، من زندگی خودم را دارم، کار می‌کنم، موسیقی جاز می نوازم، ورزش تماشا می‌کنم و دوستانم را می‌بینم.

کارگردان «نیمه شب در پاریس» درباره اتهامات دیلان فارو چنین گفت: حتی اگر دیلان بیاید و بگوید همه چیز را درست کرده و متاسف است، برخی از مردم هنوز این داستان (سواستفاده وودی آلن از دخترخوانده اش) را باور دارند، بنابراین اهمیت نمی دهم، من کارم را می کنم اطراف من را کسانی احاطه کرده اند که حقیقت را می دانند.

وودی آلن درباره ازدواجش با سون-یی پروین دخترخوانده میا فارو نیز صحبت کرد. او گفت: اعتراف می کنم رابطه ما در ابتدا منطقی به نظر نمی رسید. من خیلی بزرگتر از او بودم.

کارگردان و فیلمنامه نویس برنده چندین جایزه اسکار البته تاکید کرد که از ازدواجش راضی است و با خانواده ‌اش احساس خوشبختی می کند.