ابراهیم پشت کوهی که اجرای نمایشش به دلیل کرونا متوقف مانده بود، با وجود بازگشایی تئاتر می‌گوید تصمیمی برای ادامه اجرای نمایش خود ندارد.

پایگاه خبری تئاتر: این هنرمند مشغول اجرای نمایش " تنها خرچنگ خانگی لای ملافه‌ها خانه می کند اتللو" در تالار قشقایی تئاتر شهر بود که به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی تئاتر، از اجرای این نمایش بازماند اما حالا هم با وجود بازگشایی تئاتر و انتشار پروتکل بهداشتی تئاتر شهر که روز گذشته ۲۴ خرداد ماه انجام شد، این هنرمند، شرایط را برای اجرای تئاتر مناسب نمی‌داند و فعلا برنامه‌ای برای اجرای نمایشش ندارد.

پشت کوهی می گوید: ما علاقه مند به اجرای نمایش هستیم و هنوز دکور، آکسسوار و سازهای گروه موسیقی مان هم در سالن هست ولی فعلا زمان و شرایط مناسبی برای اجرای تئاتر نیست.
او ادامه می دهد: این روزها نه جامعه شرایط تئاتر دارد، نه ویروس کرونا این اجازه را به ما می‌دهد و نه گروه‌های نمایشی به لحاظ اقتصادی، می توانند تئاتر اجرا کنند. بنابراین فعلا برنامه‌ای برای ادامه اجرایمان نداریم.
این کارگردان جنوبی اضافه می کند: سلامت گروه تامین نیست، بویژه اینکه نیمی از گروه من در جنوب زندگی می‌کنند و رفت و آمدشان درست نیست. از سوی دیگر ما گروهی پُر تعداد داریم که در این شرایط نمی‌توانیم هزینه های اجرا و دستمزد گروه را تامین کنیم.

سرپرست گروه تئاتر " تی تووک" ابراز تاسف می‌کند که در این وضعیت، تئاتر بیش از هر حرفه دیگری، آسیب پذیر است.

او می‌گوید: تئاتر به عنوان هنری که بیشترین و بی‌واسطه ترین ارتباط را با تماشاگر دارد، بدترین آسیب را از کرونا دید و در این شرایط ثابت شد این هنر تا چه میزان شکننده است.


منبع: خبرگزاری ایسنا