لئوناردو دی کاپریو در کمپانی فیلمسازی خود قصد دارد سریالی را بر مبنای رمان «جزیره» بسازد.

پایگاه خبری تئاتر: «اپین وی» متعلق به دی کاپریو با همکاری «این گود کمپانی فیلمز» قصد دارند رمان «جزیره» نوشته آلدوس هاکسلی را به سریال درآورند.

این کتاب که آخرین کتاب هاکسلی است و سال ۱۹۶۲ منتشر شده درباره روزنامه‌نگاری است که با شکسته شدن کشتی در یک جزیره در اقیانوس هند پا به خشکی می‌گذارد و در آنجا جامعه‌ای مستقل را کشف می‌کند و تحت تاثیر فرهنگ و سنت‌هایشان قرار می‌گیرد. آنجا هنر جایی ندارد و انواع روانگردان‌ها و ساختارهای اجتماعی متفاوت همه چیز را تعیین می‌کنند.

هاکسلی «جزیره» را در برابر دیگر رمان مشهورش «دنیای قشنگ نو» نوشته که رمان پادآرمان‌شهری درباره لندن و محصول سال ۱۹۳۲ است. در «جزیره» او به موضوع‌های آزادی و قدرت بالقوه بشری توجه کرده است. هاکسلی یک سال بعد از انتشار «جزیره» درگذشت.

دیویسون و دی‌کاپریو به عنوان تهیه‌کننده اجرایی از «اپین وی» و جورج دی‌کاپریو و رویی شارون از دیگر تهیه‌کنندگان سریال هستند.

دی کاپریو کمپانی تولید فیلمش را سال ۲۰۰۴ تاسیس کرد و چندین فیلم بلند از جمله «هوانورد»، «شاتر آیلند»، «شب عید»، «گرگ وال استریت» و «بازگشته از گور» را همانجا تولید کرد.

این کمپانی با نتفلیکس نیز برای تولید چندین فیلم مستند همکاری کرده است. این کمپانی با شبکه «هیستوری» و «دیزنی پلاس» نیز در تولید محصولات تلویزیونی فعالیت‌های مشترکی داشته است.