جشنواره فیلم ونیز دو فیلم دیگر را به فهرست فیلم‌های حاضر در رقابت امسال افزود.

پایگاه خبری تئاتر: همانطور که آلبرتو باربرا رییس جشنواره فیلم ونیز اعلام کرده و گفته بود احتمال افزودن فیلم‌های دیگری به فیلم‌های حاضر در این دوره جشنواره هست، دو فیلم دیگر به این جشنواره افزوده شدند.

هفتادو هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز فیلم‌های «صدای انسانی» پدرو آلمادوار و «یک شب در میامی» ساخته رجینا کینگ را به فیلم‌های حاضر در این دوره افزود.

هر دو فیلم در بخش خارج از رقابتی در رویداد سینمایی لیدو که از ۲ تا ۱۲ سپتامبر برگزار می‌شود، به نمایش درمی‌آیند.

جدیدترین فیلم آلمادوار اقتباسی ۳۰ دقیقه‌ای از یک نمایشنامه ژان کوکتو است که در اواخر دوران قرنطینه کار فیلمبرداری و تدوینش انجام شد. تیلدا سوینتون که شیر طلای یک عمر دستاورد هنری این دوره را در ونیز دریافت می‌کند، بازیگر اصلی این فیلم به عنوان اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان اسپانیایی، بوده است. این فیلم درباره یک زن ناامید است که در انتظار تماس تلفنی مردی است که سال‌ها عاشقش بود و حالا او را رها کرده است.

«یک شب در میامی» نیز اولین فیلم بلندی است که رجینا کینگ کارگردانی کرده و آمازون هم به تازگی امتیاز پخش جهانی آن را کسب کرده است. این فیلم شمار فیلم‌های آمریکایی در این دوره ونیز را افزایش داد.

داستان فیلم درباره کاسیوس کلی جوان است (پیش از تبدیل شدن این چهره به محمد علی کلی) و دوران رشد و ظهور او را از میامی بیچ تصویر کرده است. کلی و سه دوستش مالکوم ایکس، سم کوک خواننده و جیم براون بازیگر فوتبال با هم قرار می‌گذارند تا دنیای جدیدی برای خود و مردم بسازند. این فیلم نیز با اقتباس از نمایشنامه کمپ پاورز در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است.

در این فیلم ای لای گوری در نقش کلی بازی کرده و فیلم قرار است در تورنتو نیز به نمایش درآید.