«جرد لتو» به سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های ترون محصول دیزنی پیوست. گارث دیویس (Lion) قرار است این فیلم را کارگردانی کند. چندی پیش نیز جرد لتو اعلام کرده بود که قرار است نقش اندی وارهول، هنرمند معروف سبک پاپ آرت را در فیلم زندگی نامه اش بازی کند. جرد لتو همچنین فیلم "Morbius" اسپین آفی از فیلم Venom سونی را در راه دارد.

پایگاه خبری تئاتر: «جرد لتو» بازیگر مطرح آثاری همچون «باشگاه خریداران دالاس» و «مرثیه‌ای برای یک رویا» به نسخه تازه فیلم سینمایی «ترون» پیوست.

لتو پیشتر به خاطر بازی در آثار متفاوت به عنوان بازیگری خاص شناخته می‌شد، شکست وی در فیلم سینمایی «جوخه انتحار» نتوانست موفقیت‌هایش در هالیوود را کمرنگ کند، وی به خاطر بازی در فیلم سینمایی «باشگاه خریداران دالاس» اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد را از آن خود کرد.

فیلم سینمایی «ترون» به کارگردانی «گارث دیویس» توسط کمپانی دیزنی ساخته خواهد شد. جرد لتو علاوه بر این فیلم هم اکنون پخش فیلم سینمایی «موبیوس» را در راه دارد، این فیلم در صورت نبود کرونا هم اکنون به اکران خود پایان داده بود.

بر اساس اعلام جدید کمپانی مارول این فیلم با نزدیک به یکسال تاخیر در نوزدهم مارس ۲۰۲۱ اکران بین الملی خود را آغاز می‌کند. موربیوس یک فیلم در ژانر ترسناک، مهیج، و ابرقهرمانی براساس ضدقهرمانی به همین نام در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است.

موربیوس یا همان خون‌آشام زنده یک شخصیت خیالی در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است. این شخصیت توسط نویسنده روی توماس و طراحی گیل کین خلق شده‌است و اولین حضور این شخصیت در مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز شماره ۱۰۱ (اکتبر ۱۹۷۱) به عنوان یک شخصیت هماورد بود.

موربیوس خون‌آشام در فهرست بهترین شخصیت‌های هیولا مارول کامیکس در سال ۲۰۱۵ در رتبه ۱۰ قرار گرفت.

فیلم سینمایی «موربیوس» به کارگردانی «دنیل اسپینوزا» براساس فیلمنامه‌ای نوشته مت سازما و بورک شاپلس اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از ۳۱ ماه ژولای سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد کرد.

جرارد لتو بازیگر برنده اسکار در نقش خون آشام این فیلم ظاهر خواهد شد، علاوه بر لتو بازیگرانی همچون آدریا آرجونا، مت اسمیت، جرد هریس، و ترسی گیبسون در فیلم سینمایی موربیوس به ایفای نقش پرداخته اند.

خورخه دنیل اسپینوزا کارگردان فیلم سینمایی موربیوس کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل سوئد است. وی فارغ‌التحصیل مدرسه ملی فیلم دانمارک در سال ۲۰۰۱ است. سومین فیلم بلند او، پول مفت، در سال ۲۰۱۰ در کشور سوئد بسیار مورد توجه قرار گرفت.