نمایش برگزیده اولین بازار تئاتر مرکز ملی استیژ ایران به کارگردانی مرضیه اشرفیان از 12 تا 27 مرداد ماه به دو زبان انگلیسی و فارسی در موزه خط اصفهان به روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: به گزارش روابط عمومی نمایش عروسکی رویای کفش، این نمایش  که در اولین بازار تئاتر مرکز ملی استیژ ایران به عنوان بهترین نمایش بخش صحنه‌ای معرفی شده، داستان کفشی است که پشت ویترین مغازه‌ای در انتظار خریده شدن است. افراد مختلف از طبقات گوناگون اجتماعی از کنار ویترین رد می‌شوند و گاهی نیم نگاهی به کفش می اندازند. و کفش تصور می‌کند که اگر توسط انها خریده شود چه اتفاقاتی در انتظارش است.

نمایشنامه رویای کفش را صفورا عبدالی نوشته است و مرضیه اشرفیان طراحی، بازنویسی و کارگردانی این نمایش را برعهده دارد. مهدی فدایی به عنوان سرپرست گروه، هانیه عیدی پور، نگار معین، زهرا حسن زاده و مینا محترم به عنوان بازی دهندگان و صدا پیشگان، سعید رضوانی و مژگان غلامی به عنوان سازندگان دکور، مرضیه اشرفیان و نیلوفر حجازی به عنوان طراحان صحنه، باران مبلغ به عنوان مدیر صحنه و  مجید شفیعی به عنوان سازنده عروسک از جمله عوامل برگزاری این نمایش هستند. همچنین خسرو خالقی (عکاس نمایش) و نفیسه حاجاتی (مدیر روابط عمومی) نیز با این گروه همکاری می‌کنند.

نمایش عروسکی رویای کفش، از 12 تا 27 مرداد ماه هر روز در دو سئانس، بعد از ظهر ساعت 18 و 19 به دو زبان انگلیسی و فارسی در محل موزه خط اصفهان واقع در خیابان آبشار اول، پارک ایثارگران به روی صحنه می‌رود.