نسخه های قاچاق فیلم تازه اکران شده «تنت» ساخته نولان روی اینترنت عرضه شد.

پایگاه خبری تئاتر: دو نسخه از فیلم «تنت» نولان که با کیفیت ضعیفی هم ضبط شده اند به صورت قاچاق روی اینترنت عرضه شده اند. هر دو نسخه با دوربین فیلمبرداری با کیفیت پایین ضبط شده اند، زیرنویس یکی از این نسخه ها کره ای و دیگری با زیرنویس آلمانی است. هنوز مشخص نیست که چه تعداد این نسخه های غیرقانونی از فیلم مهیج علمی تخیلی نولان را مشاهده کرده اند.

فیلم دیگری که این هفته اکران شد یعنی فیلم «جهش یافته های جدید» محصول فاکس و دیزنی نیز در فضای اینترنت به صورت قاچاق عرضه شده است.

کمپانی وارنر که تهیه کننده فیلم «تنت» نولان است به شدت تلاش کرده تا نسخه های قاچاق فیلم را جمع آوری کند. این فیلم آخر هفته گذشته در چندین کشور دنیا از جمله کره جنوبی، بریتانیا، فرانسه و آلمان اکران خود را آغاز کرده است و توانسته ۵۳ میلیون دلار فروش داشته باشد.

بحث قاچاق آثار بزرگ هالیوودی در روزها و یا حتی ساعات اولیه اکران شان غیرمعمول نیست. بنا به اعلام تورنت‌فریک زمانی قاچاق فیلم، یک موج بزرگ ایجاد می کند که اولین نسخه باکیفیت فیلم روی اینترنت عرضه شود که این اتفاق به نظر می رسد برای فیلم نولان رخ نداده است.

در فیلم مهیج جاسوسی «تنت» که شامل سفر در زمان نیز است جان دیوید واشینگتن، رابرت پتینسون و کنت برانا و الیزابت دبیکی حضور دارند.

سخنگویان استودیوهای وارنر و دیزنی تا به این لحظه از هر اظهار نظری درباره نسخه های قاچاق فیلم خودداری کرده اند.