جلال تجنگی از اجرای نمایش «در همین نزدیکی» از اوایل شهریور ماه در تئاتر شهر خبرداد و گفت:‌ این نمایش نگاهی به فضای کسب و کار جوانان کشور دارد.

پایگاه خبری تئاتر:  جلال تجنگی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره اجرای جدیدترین اثر هنری خود گفت: نمایش «در همین نزدیکی» که پیش از این در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفت قرار است از 2 تا 21 شهریور ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به مدت 18 شب اجرا شود.

وی درباره داستان این نمایش اظهارداشت: «در همین نزدیکی» قصه 4 دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی شریف است که تجربه مشترک آنها شکست خوردن در راه‌اندازی کسب و کار مرتبط با تحصیلاتشان است. در ادامه افراد این قصه شرکتی راه می‌اندازند که کار آنها ترخیص گمرک است.

تجنگی درباره موضوع «در همین نزدیکی» گفت: این قصه کاملاً به روز است و آدمهایی که در این نمایش حضور دارند در اطراف ما مشغول زندگی هستند، من در اطرافم دوستانی را می‌شناسند که مشغول کاری هستند که با رشته تحصیلی‌شان ارتباطی ندارد. نمایشنامه نگاهی به دغدغه‌های جوانان دارد و به خاطر همین دغدغه اشتغال جوانان به سراغ تمی اجتماعی رفتم.

وی درباره نحوه حمایت از اجرای این اثر نیز تصریح کرد: ما درخواست داده‌ایم تا مرکز هنرهای نمایشی حمایت مالی از اجرای «در همین نزدیکی» بعمل آورد زیرا تعداد اجراهای ما محدود است بنابراین برآوردهای مالی را تأمین نمی‌کند البته اقدامات لازم برای تشویق مخاطب جهت تماشای این نمایش را نیز انجام خواهیم داد.

در نمایش «در همین نزدیکی» با بازیگرانی چون مهدی حاجیان، مهران حسینی، علی نجفی، سعید هاشمی‌پور و آفاق میرقاسمی حضور دارند.