محمد میرعلی اکبری که این روزها مشغول تمرین و آماده‌سازی نمایش «عناصر خودسر» است ، می‌گوید: هرچند وضعیت اجراهای تئاتری بلاتکلیف است ولی راه دیگری نداریم چون تئاتر شغل ماست.

پایگاه خبری تئاتر: این کارگردان می‌گوید: فعلا منتظریم تا ببینیم ستاد مقابله با کرونا چه تصمیمی برای تعطیلی یا بازگشایی سالن‌های تئاتر و سینما می‌گیرد. به هر حال ما مشغول تمرین و آماده‌سازی نمایش هستیم و هفته آینده هم بازبینی داریم.

او درباره دشواری اجرای تئاتر در دوران کرونایی توضیح می‌دهد: طبیعتا بسیار سخت است ولی ناچاریم خود را با این شرایط تطبیق بدهیم. ما تئاتری هستیم و تئاتر، شغل ماست و به جز آن کار دیگری بلد نیستیم. شما بگویید چه می‌توانیم بکنیم.

نمایش «عناصر خودسر» نوشته و کار محمد میرعلی اکبری است که متن آن به تازگی از سوی انتشارات «نیو» به چاپ رسیده است.

طبق اعلام روابط عمومی این نمایش، قرار است این اثر نمایشی با بازی محمدرضا آزادفرد، علی نجفی، حسین کشفی اصل و امیر عدل پرور در تماشاخانه سپند روی صحنه برود.

«عناصر خودسر» درامی اجتماعی است که به مقوله رانندگی‌های غیراصولی در سطح شهر و چالش‌هایی که این موضوع به وجود می‌آورد، می‌پردازد.

«شهاب شریفی» تهیه کنندگی این نمایش را بر عهده داشته و موسسه بهار امید به عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارد. همچنین بابک پرهام در نمایش «عناصر خودسر» به عنوان مشاور کارگردان حضور خواهد داشت.

محمد میرعلی اکبری پیش از این نمایش‌های «آیاس»، «رمئو و ژولیت»، «زرتشت»، «آرتیگوشه»، «هملت ماشین»، «آگاممنونیزم» و«الاویاتان» را روی صحنه برده است.


منبع: خبرگزاری ایسنا