بهزاد فراهانی -بازیگر و کارگردان تئاتر- نسبت به استیضاح وزیر علوم واکنش نشان داد.

پایگاه خبری تئاتر:  این هنرمند در اظهاراتی با اشاره به اینکه « وزیری که امروز بر سر کار است منصوب رئیس جمهوری است که مردم انتخاب کرده‌اند» افزود: بنابراین مجلس باید قبل از هر کاری در این موضوع تامل و تحقیق کند که دارد چه کسی را استیضاح می‌کند.

او در بخش دیگر سخنانش با انتقاد از برخی روندها با بیان این اعتقاد که « تا رسیدن به دموکراسی کار زیادی داریم» افزود: با توجه به اتفاقاتی که بین دولت و مجلس می‌افتد این تصور محکم‌تر می‌شود.

این بازیگر همچنین با طرح این پرسش که «چرا هنوز زارعان بیمه نمی‌شوند؟ » ادامه داد: زارعان بیمه نمی‌شوند و هنوز مجلس برای آنها کاری انجام نداده . همچنین صدها مشکل دیگر وجود دارند که هر روز در جامعه شاهد آنها هستیم، ولی کاری برای رفعشان انجام نمی‌شود و حالا می‌بینیم قرار است وزیری استیضاح شود که از وقتی بر سر کار آمده عملکرد خوبی داشته است.

این هنرمند سینما و تلویزیون همچنین درباره ورود مجلس به موضوع استیضاح وزیر علوم در آستانه آغاز سال تحصیلی گفت: به هر حال قانون اساسی این اختیار را به مجلس داده و حرفی در این رابطه نمی‌زنم ولی اگر واقعا مجلس ، خانه ملت است، بیاید ببیند مردم چه می‌گویند؟ ببیند خواسته ملت چیست؟