هالیوودی‌ها و دونالد ترامپ جدال‌های زیادی را با یکدیگر داشته اند و گاهی بازیگران واکنش‌های شدیدی را نسبت به او نشان داده اند.

پایگاه خبری تئاتر: در حالی که به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک می‌شویم، سلبریتی‌های آمریکایی از بازیگران فیلم‌های سینمایی گرفته تا خوانندگان مهم، گاهی نظرات خود را در مورد انتخابشان در ریاست جمهوری آمریکا اعلام می‌کنند.

اما این میان، گاهی بازیگران به شدت علیه ترامپ و اقدامات او صحبت کرده اند. جورج کلونی، جنیفر لارنس و رابرت دنیرو تنها بخشی از بازیگرانی هستند که بر علیه رئیس جمهور فعلی آمریکا صحبت کرده اند و او را با عناوین مختلفی مثل دروغ گو و نژاد پرست مورد خطاب قرار داده اند و گاهی او را با هیتلر مقایسه کرده اند. در اینجا با تعدادی از این سلبریتی‌ها آشنا شوید.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی
این بازیگر که فعال حقوق بشری نیز است، دونالد ترامپ را به دلیل منع حضور مسافران از هفت کشور مسلمان محکوم کرد. او بدون نام بردن مستقیم از دونالد ترامپ تبعیض بر اساس مذهب را بازی با آتش عنوان کرد. او شش فرزند خوانده دارد که همگی آن‌ها از سرزمین‌های خارجی هستند.

جنیفر لارنس
این بازیگر برنده اسکار، با مخالفت با ترامپ غریبه نیست، اما در سال ۲۰۱۷ او پستی را علیه ممنوعیت‌های دونالد ترامپ برای مسلمانان به اشتراک گذاشت و گفت دعا می‌کند که عقل و عطوفت به کاخ سفید بازگردد. او همچنین در مصاحبه‌ای گفته بود اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود پایان دنیا خواهد بود.

کیت بلانشت

کیت بلانشت
این بازیگر استرالیایی که داور جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۰ بود، دونالد ترامپ را فردی پوج و مضحک توصیف و ریاست جمهوری وی را با بحران میانسالی مقایسه کرد.

اما واتسون
این بازیگر که در مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» به نقش آفرینی پرداخته است، یکی از چندین چهره مشهوری بود که در راهپیمایی زنان ضد ترامپ در واشنگتن حضور داشت.

اسنوپ داگ

اسنوپ داگ
این خواننده آمریکایی در موزیک ویدیویی حضور داشت که در آن اسلحه خود را به سمت شخصیتی دلقک نشانه رفته است که به منظور تمسخر دونالد ترامپ، رونالد کلامپ، معرفی می‌شود. او به سمت این شخصیت شلیک می‌کند و پرچمی قرمز از اسحله خارج می‌شود. این ویدیو واکنش  ترامپ را به همراه داشت و اسنوپ داک نیز در جواب، وی را یک دلقک خطاب کرد.

ایان مک کلین
اگر گاندولف برای اعتراض به کسی به خیابان‌ها بیاید، به نظر می‌رسد که اوضاع مساعد نباشد. ایان مک کلین، بازیگر کهنه کار تئاتر و نقش گاندولف در «ارباب حلقه ها» از جمله افرادی بود که روز بعد از مراسم معارفه ترامپ، در اعتراضات شرکت کرد.

الک بالدوین

الک بالدوین
الک بالدوین، بازیگر نقش ترامپ در برنامه «پخش زنده شنبه شب» نیز از منتقدان ترامپ است. او به اندازه کافی رفتار و صحبت‌های ترامپ را مورد تمسخر قرار داده و حتی در مصاحبه‌های خود نیز گفته بود که ترامپ و طرفداران او باعث سقوط اخلاق در آمریکا شده اند.

برایان کرانستون
کرانستون بازیگر سریال محبوب «برکینگ بد» سال ۲۰۱۷ گفته بود اگر ترامپ انتخاب شود به کانادا می‌رود. او اعلام کرد واقعی بودن انتخاب شدن ترامپ برای وی سخت است و امیدوار بود که این اتفاق نیفتد.

رابرت دنیرو

رابرت دنیرو
شاید دنیرو بیش از هرکس دیگری ترامپ را مورد هدف صحبت های خود قرار داده است. او مدت‌ها پیش با الفاظ شدید ترامپ را خطاب کرد که بسیار جنجالی شد و بار‌ها او را یک دیوانه مطلق، گانگستر و یک نژادپرست خوانده است.

جورج کلونی
جورج کلونی در زمان انتخابات قبلی آمریکا، گفته بود که دونالد ترامپ یک فرصت طلب و یک فاشیست بیگانه هراس است. او همچنین سیاست‌های ترامپ بر ضد مسلمان را محکوم کرد. او اخیرا نیز در مورد ادعای ترامپ که از سیاه پوستان حمایت کرده است صحبت‌هایی را به صورت طعنه آمیز انجام داده بود.

مایکل مور

مایکل مور
مایکل مور، مستند ساز آمریکایی از منتقدان سر سخت ترامپ است. گذشته از صحبت‌هایی که تا کنون انجام داده، او اخیرا مدعی شد که مثبت شدن تست کرونای ترامپ دروغ است و او دروغ می‌گوید. مور همچنین گفته است که خلاص شدن از شر ترامپ باعث می‌شود که در جهان محبوب شوند.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید