برد پیت و اپرا وینفری با همکاری هم تهیه کننده یک فیلم با اقتباس از رمانی پرفروش شدند.

پایگاه خبری تئاتر: اپرا وینفری و برد پیت با هم تهیه فیلمی با اقتباس از رمان پروفروش «رقصنده آب» نوشته تا-نهیسی کوتِس را برعهده گرفتند.

در حالی که این فیلم برای ام‌جی‌ام ساخته می‌شود وینفری از طریق کمپانی «هارپر فیلمز» و برد پیت از طریق کمپانی «پلن بی» تهیه کننده آن خواهند بود.

این دو کمپانی با همکاری هم فیلم «سلما» را نیز در سال ۲۰۱۴ ساخته بودند که درباره جنبش سیاهپوستان آمریکا بود و نامزدی اسکار را کسب کرد.

«رقصنده آب» درباره هیرام واکر است که به عنوان برده متولد شده و مادرش را سال‌ها پیش وقتی خیلی کم‌سن بود از دست داد. هیرام پس از آنکه کالسکه‌اش به رودخانه سقوط می‌کند و نزدیک بود غرق شود متوجه می‌شود که یک قدرت عجیب دارد و می‌تواند خاطرات قدیمی مادرش را که از یاد برده بود به خاطر بیاورد. وی برای درک این خاطرات تلاش می‌کند.

این نخستین رمانی است که تا-نهیسی منتشر کرد.

ام‌جی‌ام از این رمان به عنوان اثری که از دل برآمده یاد کرد که معرف شخصیتی زیبا به نام هیرام است که با شخصیتی اودیسه‌وار ماجراهای معنوی و ماوراء‌الطبیعی را به هم می‌بافد و آن را با واقعیت وحشتناک در هم می‌آمیزد و از زندگی بردگان و خانواده آنها در طول قرن‌ها سخن می‌گوید.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید