دو نمایش " شله پزان" و " رود زنده می زاید" از اصفهان به بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه ای سوره ماه سمنان راه یافتند.

پایگاه خبری تئاتر:  نمایش" شله پزان" نوشته مهدی نصیری و به کارگردانی پویان عطایی و نمایش"رود زنده می زاید" به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی است که در این جشنواره حضور خواهند داشت.

بازیگران نمایش " شله پزان" مرتضی خانجانی، زهرا دشتی، رحیم ملکی، پویان عطایی، مینا حدادنسب، سعید مصلحی، مریم دوستی هستند و از دیگر عوامل این نمایش می توان به مریم ابوطالبی منشی صحنه و امیر سروری دستیار صحنه اشاره کرد.

«شله پزان» داستان پنج نفري را روایت می کند كه قصد زيارت امام رضا (ع) را دارند ولی در مسير سفر به مشهد مقدس تصادف می کنند وراهي ناكجا آباد مي شوند.

بازیگران نمایش " رود زنده می زاید" رسول هنرمند، مائده وحید، الهام رضایی، ایمان نظیفی ، نداکریمی، امیرحسین روح نیا و زهرا رستمی هستند و از دیگر عوامل این نمایش می توان از مهناز نوری دستیار کارگردان و نسیم خادم عباس منشی صحنه نام برد.

"رود زنده می زاید" داستان سیاوش و فرنگیس را روایت می کند که در کنار رود زایند ه رود با یکدیگر آشنا می شوند و ازدواج می کنند و تا رفتن سیاوش به جبهه و نبود او در کنار خانواده ادامه می یابد.

گفتنی است، سمنان ميزبان جشنواره منطقه 2 تأتر ماه در كشور است و هنرمنداني از استان‌هاي سمنان، قزوين، همدان، اصفهان، مركزي و قم در اين جشنواره حضور خواهند داشت.

جشنواره منطقه‌اي تأتر سوره ماه با حضور گروه‌هاي نمايشي از 6 استان كشور در روزهاي پنجم، ششم و هفتم شهريور‌ماه سال جاري در سمنان برگزار مي‌شود.