نخستین اجرای ˝پینوکیو˝ به مرادی‌کرمانی تقدیم شد

پایگاه خبری تئاتر: گروه اجرایی نمایش "پینوکیو" نخستین اجرای خود را به هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده سرشناس معاصر تقدیم کرد.

محمدرضا مالکی کارگردان این نمایش نخستین اجرای این اثر را ه میزبانی چهره‌های شناخته عرصه فرهن گ و هنر همچون؛ هوشنگ مرادی کرمانی، رضا بنفشه‌خواه، سیما تیرانداز و... بود، به پاس فعالیت‌های این نویسنده بزرگ اجرای خود را به هوشنگ مرادی کرمانی تقدیم کرد.

هوشنگ مرادی کرمانی نیز در پایان این نمایش ضمن اظهار خرسندی از تماشای این نمایش گفت: داستان‌هایی جهانی و شخصیت‌های بین‌المللی مانند پینوکیو به گونه‌ای است که هر کارگردانی می‌تواند نسبت به دیدگاه و تفکر خود اثری جدید از آن خلق کند، کارگردان این نمایش نیز توانسته با خلاقیت خود اثر جالب توجهی را به وجود آورد.

نمایش "پینوکیو" توسط آزاده دستمالچی براساس داستانی به همین نام نوشته کارلو کلودی به نگارش در آمده و توسط محمدرضا مالکی طراحی و کارگردانی شده است.

مریم آشوری، علی باروتی، محمد برهمنی، محمدعلی حسینعلی‌پور، میلاد رمضانی، سعید عابدی و مروارید مهر بازیگران این نمایش هستند. این نمایش تا 10 مهرماه هر روز ساعت 19:30 در تالار هنر روی صحنه می‌رود.