بهرام ریحانی در اختتامیه جشنواره تئاتر شهروند، پانتومیمی با موضوع سرطان روی صحنه می‌برد.

پایگاه خبری تئاتر: جواد تمیزکار عضو شورای سیاستگزاری جشنواره تئاتر شهروند و سخنگوی شورای شهر لاهیجان با اعلام این خبر، گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره که 6 شهریورماه در سالن شهید عظیم لاهیجی دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار می‌شود از بهرام ریحانی و سالها تلاش وی در حوزه نمایش پانتومیم، با اجرای بخشی از نمایش وی درخصوص مبارزه با سرطان، تقدیر می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن اعلام آغاز رسمی جشنواره در لاهیجان، اظهار کرد: امروز صبح 3 شهریورماه کارناوال تبلیغی جشنواره به همراه هنرمندان در سطح شهر حرکت کرده و تا ساعاتی دیگر، مدیران ، هنرمندان و مردم در پارک بعثت شهر جمع می‌شوند تا به طور رسمی، جشنواره افتتاح شود.

در همین رابطه مراسم افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان، امروز، 3 شهریورماه، طی مانوری با حضور هنرمندان در سطح شهر لاهیجان برگزار شد.
صادق حسنی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان گیلان و مدیر اجرایی جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان، با معرفی برنامه های این جشنواره گفت: صبح امروز، دو اثر نمایشی با عنوان «آقا خانم یه لحظه» و «شهروند TV » از شهرستان های تهران و مریوان به اجرا در آمدند.

مدیر اجرایی جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان در ادامه افزود: براساس برنامه های در نظر گرفته شده، 23 اثر نمایشی در قالب این جشنواره در 10 نقطه شهرلاهیجان به اجرا در می آیند.

صادق حسنی خاطرنشان کرد: اجرای آثار متنوع در اقصی نقاط شهر لاهیجان از جمله بوستان هنر، پارک بعثت، حاشیه استخر شهر لاهیجان و بام سبز لاهیجان و همچنین برنامه های تفریحی برای گروه های نمایشی در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

همچنین اعضای دبيرخانه جشنواره تئاتر خيابانی لاهيجان با امام جمعه، فرماندار و فرمانده نيروی انتظامی شهرستان لاهيجان نیز دیدار کردند.

مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان، 6 شهریورماه ساعت 10 با حضور مسئولان استانی و کشوری در تالار دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار خواهد شد.