فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت‌الله بالاخره بعد از حواشی فراوان امکان حضور در سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر را یافت.

پایگاه خبری تئاتر: حواشی «قاتل و وحشی» به پاییز سال ۹۸ و روزهای فیلمبرداری آن بازمی‌گردد. حدود ۲ ماه پیش از آغاز سی‌وهشتمین جشنواره ملی فیلم فجر، بالا رفتن هزینه‌ها نسبت به برآورد اولیه این فیلم، اختلاف میان صادق رنجکشان سرمایه‌گذار و حمید نعمت‌الله تهیه‌کننده را رقم زد و فیلمبرداری پروژه را متوقف کرد.

پس از مدتی مذاکره و با اضافه شدن عباس نادران به عنوان سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده مشترک، فیلمبرداری «قاتل و وحشی» ادامه یافت و حدود یک ماه پیش از آغاز جشنواره سی‌وهشتم، تولید پروژه به پایان رسید. با این حال اختلافات بر سر هزینه‌های فیلم، به اختلاف مالکیتی تبدیل شد و «قاتل و وحشی» را برای حضور در جشنواره دچار مشکل کرد.

در نهایت اگرچه «قاتل و وحشی» سال گذشته متقاضی شرکت در سی‌وهشتمین جشنواره ملی فیلم فجر بود، اما بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره، به دلیل اختلاف مالکیتی، از شرکت در جشنواره سی‌وهشتم باز ماند. امسال با حل شدن اختلافات، در حالی که دیگر عباس نادران تهیه‌کنندگی مشترک فیلم را برعهده ندارد، به سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر راه یافته است.

نعمت‌الله در این فیلم از ترکیب دو بازیگر اصلی از دو فیلم قبلی‌اش یعنی لیلا حاتمی و امین حیایی استفاده کرده است. حاتمی بازیگر مورد علاقه نعمت‌الله که برای سومین بار مقابل دوربین این کارگردان قرار گرفته است، پیش از این در فیلم‌های «بی‌پولی» و «رگ خواب» با وی همکاری کرده است.

امین حیایی دیگر بازیگر فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» نیز پیشتر در فیلم سینمایی «شعله‌ور» با حمید نعمت‌الله همکاری داشته است. او نقش شخصیت محوری فیلم «شعله‌ور» را بازی کرد.

ستاره اسکندری و شهرام حقیقت‌دوست دیگر بازیگران «قاتل و وحشی» هستند.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید