کمپانی پارامونت درخواست شرکت‌های استریم برای خرید فیلم سینمایی «تاپ گان: ماوریک» را رد کرده است.

پایگاه خبری تئاتر: کمپانی در طول همه گیری بیماری و تعطیلی سینما‌ها تعدادی از آثار مهم خود را به سرویس‌های بزرگ استریم مثل آمازون و نتفلیکس فروخت. فقط در سال ۲۰۲۰، پارامونت فیلم‌هایی مثل «دادگاه شیکاگو ۷» و «طوطی عشق» را به نتفلکیس فروخت. این شرکت همچنین حق پخش آثاری از جمله «بدون پشیمانی» با بازی مایکل بی جردن و «بازگشت به آمریکا ۲» با بازی ادی مورفی را به آمازون فروخت.

اما دو مورد از عناوین برجسته کمپانی پارامونت که در تقویم اکران سال ۲۰۲۱ این کمپانی قرار دارند، فیلم‌های «تاپ گان: ماوریک» و «ماموریت:غیر ممکن» است که در هر دوی آن‌ها تام کروز به بازی می‌پردازد. تاپ گان بعد از چندین بار تعویق اکران به خاطر لغو مراحل پس تولید، برای نمایش در ۲ ژوئیه و «ماموریت غیرممکن» هم برای ۱۹ نوامبر تنظیم شده است.

بنابر گزارشی که به تازگی منتشر شده هم نتفلیکس و هم اپل برای خرید حق انتشار فیلم «تاپ گان ماوریک» تمایل داشته اند. از آنجایی که احتمال موفقیت این فیلم در گیشه زیاد است، کمپانی پارامونت این در خواست‌ها را نادیده گرفته است و قصد اکران آن در سینما‌ها را دارد. اما یک مقام کمپانی نتفلیکس می‌گوید که این شبکه استریم به صورت رسمی درخواستی برای خرید این فیلم سینمایی ارائه نداده است.

با این اوصاف، استودیو‌ها به تزریق واکسن کرونا امیدوار هستند تا فیلم‌های خود را در بهار و تابستان اکران کنند. کمپانی پارامونت دیروز اعلام کرد که اکران فیلم «یک مکان ساکت ۲» را از ۲۳ آوریل به ۱۷ سپتامبر انتقال داده است. پیش از آن هم تعویق دوباره فیلم جیمزباند «زمانی برای مردن نیست» تایید شده بود.

یکی دیگر از گزارش‌های وال استریت ژورنال که به تازگی منتشر شده، شایعه قطع همکاری کریستوفر نولان با برادران وارنر بعد از تصمیم این کمپانی برای نمایش همزمان فیلم‌ها به صورت آنلاین و سینمایی بود.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید