پوستر فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی روح‌الله و سمیرا برادری منتشر شد.

پایگاه خبری تئاتر: طراحی پوستر «زالاوا» نخستین تجربه سینمایی ارسلان امیری توسط محمدحسین هوشمندی انجام شده است. لوگوی پوستر و تیتراژ این فیلم دوزبانه‌ فارسی و کُردی را سمیرا امیری طراحی کرده است.

«زالاوا» به تهیه‌کنندگی روح‌الله و سمیرا برادری، روایتگر ماجرایی خیالی در سرزمینی خیالی با مردمانی خیالی در دهه‌ پنجاه شمسی است. فیلمی بین‌ژانری با بازی نوید پورفرج، پوریا رحیمی‌سام و هدی ‌زین‌العابدین که داستان ترس مردم از چیزی ناشناخته و تلاش استوار برای بازگرداندن امنیت به منطقه را روایت می‌کند.

باسط رضایی، شاهو رستمی، فریدون حامدی، صالح رحیمی، زاهد زندی و بیش از ده نفر از بازیگران فعال و پیشکسوت تلویزیون و تئاتر استان کردستان نیز دیگر بازیگران «زالاوا» هستند.‎

ارسلان امیری که فیلمنامه‌ «زالاوا» را با همراهی تهمینه بهرام و آیدا پناهنده به نگارش درآورده در دوره‌های پیشین جشنواره فیلم فجر، سه بار کاندیدای دریافت سیمرغ بهترین فیلمنامه برای فیلم‌های «قصه داود و قمری»، «ناهید» و «ویلایی‌ها» شده است و با کارگردانی فیلم «زالاوا» در سی‌‌ونهمین جشنواره فیلم فجر برای چهارمین بار کاندیدای دریافت جایزه‌ سیمرغ است.

پوستر فیلم زالاوا

 

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید