جسی پلمونس در فیلم «قاتلان ماه کامل»، در کنار لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو نقش آفرینی می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: جسی پلمونس برای بازی در فیلم «قاتلان ماه کامل» که مارتین اسکورسیزی برای کمپانی اپل کارگردانی می‌کند، به لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو پیوست.

او سابقه بازی در سریال «افسارگسیخته» را دارد. این انتخاب، یک موقعیت بزرگ برای پلمونس محسوب می‌شود که سال‌ها در نقش‌های مکمل بازی کرده است. او سابقه همکاری با اسکورسیزی در فیلم قبلی او به نام «مرد ایرلندی» در سال ۲۰۱۹ را هم دارد.

جوردن پیل هم نقش اصلی فیلمش را به وی پیشنهاد داده بود؛ اما پلمونس نمی‌تواند در هر دو فیلم‌ بازی کند. فیلم جوردن پیل در اوایل تابستان جلوی دوربین می‌رود و این در حالی است که «قاتلان ماه کامل» از ۵ آبان فیلمبرداری می‌شوند و ساخت آن تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

به نظر می‌رسد نقشی که در ابتدا برای دی کاپریو در نظر گرفته شده بود، توسط پلومنس بازی خواهد شد. دی کاپریو هم در «قاتلان ماه کامل» نقش یک شخصیت مکمل را بر عهده گرفته است.

فیلمنامه این اثر توسط اریک روت نوشته شده و براساس پرفروش‌ترین کتاب دیوید گرن ساخته شده است. داستان فیلم در دهه ۱۹۲۰ اوکلاهاما می‌گذرد و قتل‌ها و جنایت‌های وحشیانه در دوران ترور را روایت می‌کند. پلمونس نقش تام وایت، یک مامور اف بی آی را بازی می‌کند که برای تحقیق در مورد این قتل‌ها گماشته شده است. رابرت دنیرو هم در نقش یک دامدار قدرتمند و دی کاپریو هم نقش برادرزاده دنیرو را بازی می‌کند.

اسکورسیزی، تهیه کنندگی و کارگردانی «قاتلان ماه کامل» را برای استودیو اپل و Imperative Entertainment انجام داده است. در کنار اسکورسیزی، رن فردکین، بردلی توماس و دی کاپریو تهیه کننده این پروژه هستند.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید