نمایش «ریچارد سوم» به کارگاردانی آیدا آب پرور و بازی مهران رنجبر اجرای خود را از 30 شهریور ماه در تالار نام‌آوران تئاتر ایران در خانه موزه انتظامی آغاز می کند.

پایگاه خبری تئاتر:  «ریچارد سوم» کاری از گروه تئاتر «ما دوتا» به سرپرستی مهران رنجبر و محصول موسسه فرهنگی - هنری اندیشه ماهان به سرپرستی امیر دژاکام است که اجرای خود را از 30 شهریور ماه در تالار نام آوران تئاتر ایران آغاز خواهد کرد.

رنجبر این نمایشنامه را با اقتباس از «ریچارد سوم» ویلیام شکسپیر به رشته تحریر درآورده است. این اثر نمایشی اجرایی فانتزی بر مبنای شکل و فرمی گروتسک است که روایتی نو را از دیدگاه یک اسب (اسب ریچارد) مطرح می کند.

«ریچارد سوم» به کارگردانی آیدا آب پرور از 30 شهریورماه ساعت 20 اجرای خود را با افتتاح سالن نام آوران تئاتر ایران واقع در خانه موزه انتظامی آغاز خواهد کرد. مسعود آب پرور نیز به عنوان مشاور در این اثر کارگردان و گروه را همراهی می کند.

مهران رنجبر فعالیت هنری‌اش را با بازی در تئاتر آغاز کرده و در مجموعه‌های تلویزیونی چون «پنج کیلومتر تا بهشت»، «تاوان»، «نون و ریحون» و «آوای باران» به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

خانه موزه انتظامی با مساحتی معادل 451 مترمربع در بولوار اندرزگو، شرق به غرب (قیطریه)، بعد از بولوار کاوه، خیابان احمدی واقع شده و در زیربنایی معادل 538 مترمربع شامل بخش‌های چون موزه استاد انتظامی در شمال پروژه، سالن بلک باکس با ظرفیت 120 نفر در زیرزمین، کافی شاپ در پشت بام، شهر فرنگ، اتاق آینه، تماشاخانه، گالری و تابلوی ثبت امضاء و یادگاری ویژه هنرمندان صاحب نام است که عملیات اجرایی آن از اسفند ماه سال 1391 آغاز شده است.