آنونس فیلم گم‌شده جرج ای. رومرو با نام «شهربازی»/ The Amusement Park به بهانه اکران این فیلم در تابستان منتشر شده‌است.

پایگاه خبری تئاتر: بیوه رومرو، خبر داد که می‌خواهد آخرین فیلم‌نامه زامبی‌محور این فیلم‌ساز با عنوان «گرگ‌ومیش مردگان»/ Twilight of the Dead را با کارگردانی جدید بسازد و حالا خبر خوب دیگری برای علاقه‌مندان این استاد ژانر وحشت رسیده است.

سه سال پیش بود که برای نخستین بار خبر رسید که فیلم گم‌شده رومرو با نام «شهربازی»/ The Amusement Park پیدا شده است و از همان زمان کار ترمیم آن شروع شد. حالا هم خبر رسیده که بالاخره تابستان امسال این فیلم پخش خواهد شد و به این بهانه آنونسی هم از آن عرضه شده است. داستان درباره پیرمردی است که می‌خواهد یک روز عادی دیگر را در شهربازی سپری کند ولی ناگهان خودش را در میان یک کابوس جهنمی می‌یابد. جرج ای. رومرو این فیلم را بین «شب مردگان زنده»/ Night of the Living Dead و «سپیده‌دم مردگان»/ Dawn of the Dead فیلم‌برداری کرد.

«شهربازی» حکایتی هراس‌انگیز و غم‌انگیز است از موقعیتی که جاذبه‌ها و سرگرمی‌های یک شهربازی حکم سوءاستفاده‌های متعددی را پیدا می‌کنند که سالخوردگان در جامعه با آن‌ها روبه‌رو هستند. رومرو ابتدا می‌خواست فیلم را با مشارکت کلیسای لوتران بسازد که هدفش ساخت چنین فیلمی برای آگاهی‌بخشی عمومی از شرایط پیری و سوءاستفاده از مسن‌ها بود.

مشاهده دیگر اخبار سینما

مشاهده دیگر اخبار تئاتر