در این گزارش با حقایقی از اتفاقات سینمایی و بازیگران هالیوود آشنا شوید.

پایگاه خبری تئاتر: بازیگران بازتاب قصه‌هایی هستند که خودشان در آن‌ها بازی کرده اند و به نوبه خود بازتاب جامعه‌ای است که در آن زندگی می‌کنند. غالباً این بازیگران برای طرفداران خود در سراسر جهان اهمیت زیادی پیدا می‌کنند.

از طرفی، به دلیل اینکه تماشاگران در  سراسر دنیا فیلم آن‌ها را تماشا می‌کنند، قدرت بازیگران دیگر محدود به یک موقعیت خاص جغرافیایی نیست. آن‌ها با عملکرد شگفت انگیز در فیلم‌های سینمایی و زندگی، به شخصیت‌های مهمی تبدیل می‌شوند و حقایق مختلف در زندگی آن‌ها برای عده زیادی جذاب است؛ بنابراین، در اینجا ۲۰ حقیقت جذاب در مورد بازیگران محبوب آورده ایم که ممکن است تاکنون نشنیده باشید.

دستمزد ۲۰ میلیون دلاری نیکلاس کیج برای فیلمی که هرگز اکران نشد
این اتفاق افتاده است و نیکلاس کیج قصد داشت نقش سوپرمن را در فیلم سینمایی Superman Lives به کارگردانی تیم برتون در سال ۱۹۹۸ بازی کند که البته این فیلم هرگز ساخته نشد. با این حال او دستمزد ۲۰ میلیون دلاری خود را گرفت.

مردی که به وسیله شان کانری خلع سلاح شد


لانا ترنر  به همراه شان کانری در حال تیراندازی بود که شخصی وارد صحنه فیلم می‌شود و با اسلحه به سمت شان کانری نشانه می‌ررود، اما کانری به سرعت او را خلع سلاح و به روی زمین پرتاب می‌کند. شاید به همین دلیل است که عده زیادی شان کانری را بهترین بازیگر فیلم‌های جیمزباند می‌دانند.

بازیگری که زیاد می‌میرد


شاید شما هم متوجه شده باشید شخصیت‌هایی که شان بین در آن‌ها بازی کرده بار‌ها و بار‌ها یا کشته شده اند و یا مرده اند. اما شاید آمار دقیق آن را ندانید. ۲۵ مورد از شخصیت‌هایی که او در فیلم‌ها و سریال‌ها بازی کرده مرده اند.

بیل مری مدیر برنامه ندارد
بیل مری، هیچگاه مدیر برنامه نداشته است. اگرکسی بخواهد با او همکاری کند می‌تواند برای او پیام صوتی بگذارد و اگر او تمایل به همکاری داشته باشد و از بازی در پروژه‌ای که به وی شده خوشش بیاید، آن را جواب می‌دهد. البته شاید این موضوع باعث شود که بیل مری تعدادی از نقش‌های مهم و خوب را هم از دست بدهد.

رونالد ریگان برای ایفای نقش رئیس جمهور رد شده بود


چهلمین رئیس جمهور آمریکا، پیش از اینکه وارد عرصه سیاست شود یک بازیگر بود. ریگان در سال ۱۹۶۰ برای بازی در نقش رئیس جمهور در یک نمایش به نام «بهترین مرد» تست بازیگری داد، اما تهیه کنندگان این اثر او را رد کردند و معتقد بودند برای نقش رئیس جمهور مناسب نیست. در هر صورت او توانست واقعا رئیس جمهور آمریکا شود.

بیشتر بخوانید:

اتفاقات عجیب و مرموزی که حین ساخت فیلم‌های ترسناک رخ داد!

نقش‌هایی که انتخاب آن‌ها به ضرر بازیگران تمام شد!

جامانده‌ها و شگفتی‌های بزرگ فهرست نامزدهای جوایز اسکار ۲۰۲۱

کریستوفر واکن خستگی ناپذیر
از سال ۱۹۷۴، کریستوفر واکن حضور فعالی در سینما داشته و تا ۲۰۱۰ هر سال در یک فیلم سینمایی بازی کرده است. در واقع او ۳۶ سال حضور بدون وقفه در سینما را تجربه کرده است.

جیم کری در نقش جک اسپارو


انتخاب اول گور وربینسکی، کارگردان مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» برای نقش جک اسپارو، جیم کری بود. اما به دلیل تداخل‌های برنامه‌ای جیم کری او نتوانست به این نقش برسد و زمانی که اولین قسمت مجموعه سینمایی دزدان دریایی کارائیب با عنوان «نفرین مروارید سیاه» در دست تولید بود، جیم کری در فیلم سینمایی «بروس قادر مطلق» بازی می‌کرد.

حقیتی دیگر از جیم کری
کری، تاکنون چندین جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است، اما هیچگاه نتوانسته نامزد جایزه اسکار شود. او در مراسم‌های متعددی در رابطه با این موضوع شوخی کرده است.

نیکلاس کیج و ایفای نقش در ماتریکس


انتخاب‌های نیکلاس کیج از میان نقش‌هایی که به وی پیشنهاد می‌شود همیشه عجیب بوده است. اما شاید مهمترین اشتباهی که او مرتکب شده رد کردن پیشنهاد بازی در فیلم «ماتریکس» باشد. گفته می‌شود او به این دلیل که فیلم در استرالیا ضبط می‌شده، حضور آن را رد کرده است.

بدترین نمره کلاس بازیگری برای جیمز فرانکو
جیمز فرانکو وقتی در فیلم سینمایی «۱۲۷ ساعت» بازی می‌کرد در کلاس‌های بازیگری دانشگاه نیویورک اسم نوشته بود و پس از تست نهایی نمره D به وی داده شد. بعد از موفقیت فیلم «۱۲۷ ساعت» شخصی که به فرانکو نمره D داده بود از دانشگاه اخراج می‌شود.

 وقتی نزدیک بود برد پیت از تایسون کتک بخورد

مایک تایسون در کتابش به نام «حقیقت بلامنازع» می گوید که  یک بار شخصی را دیده که اتومبیل همسر سابقش خارج شده و وقتی تایسون را می بیند به او می گوید که کتکش نزند چون که فقط در حال تمرین دیالوگ های خود بوده اند. این شخص کسی جز برد پیت نبود.

دستگیری رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور، یک بار در هنگام رانندگی و در حالی که مواد مخدر به همراه اسلحه در اختیار داشته است توسط پلیس دستگیر می شود. بعد از گذراندن دوره ای در زندان و مراکز درمانی، رابرت جونیور مسیر زندگی اش را تغییر می دهد.