نمایش «ایوانف» به کارگردانی امیررضا کوهستانی قرار است از روز 11 ماه نوامبر 2014 (20 آبان‌ماه) در قالب تور نمایشی به کشور هلند سفر کند.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «ایوانف» از جمله آثار موفق گروه تئاتر «مهر شیراز» است که اجراهای متعدد و موفقی در کشورهای مختلف داشته است. این نمایش که برگرفته از نمایشنامه «ایوانف» نوشته آنتوان چخوف است، با نویسندگی و کارگردانی امیررضا کوهستانی جایزه برگزیده کارگردانی انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر در سال 91 را دریافت کرد.

«ایوانف» طی 2 سال اخیر در کشورهای بلژیک، آلمان و سوئیس روی صحنه رفته و قرار است در جدیدترین اجراهای بین‌المللی خود به کشور هلند سفر کند. این نمایش در روزهای 11، 13، 18، 20 و 22 ماه نوامبر 2014 (20، 22، 27 و 29 آبان‌ماه و 1 آذرماه) در کشور هلند و شهرهایی نظیر آمستردام روی صحنه خواهد رفت.

در نمایش «ایوانف» که پاییز سال 90 در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرای عمومی خود را سپری کرد، محمدحسن معجونی، سعید چنگیزیان، مهین صدری، وحید آقاپور، محمدرضا نجفی، فریبا کامران، علی باقری، فاطمه فخرایی، رضا بهبودی و نگار جواهریان به ایفای نقش می‌پردازند.

امیررضا کوهستانی با کارگردانی نمایش «سالگشتگی» توانست جایزه برگزیده کارگردانی انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر در سال 93 را هم از آن خود کرد. وی در سال 92 نیز توانست این جایزه را برای کارگردانی نمایش «دیوار چهارم» دریافت کند.