فیلم سینمایی «برداشت آخر» به کارگردانی یاسر نظری وارد مرحله پیش‌تولید شد. این فیلم سینمایی در مهرماه سال جاری کلید می‌خورد.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم سینمایی «برداشت آخر» به نویسندگی و کارگردانی یاسر نظری که پیش‌تولید آن به دلیل وقوع موج پنجم کرونا و احترام به کادر درمان، یک بار به تعویق افتاده بود، دوباره وارد مرحله پیش‌تولید شد. تهیه‌کنندگی این اثر سینمایی را نیز یاسر نظری بر عهده دارد.

به گفته نظری، این فیلم با ساختاری متفاوت و خلاق به صورت سکانس ـ پلان فیلم‌برداری می‌شود و تجربه ‌ای جدید به مخاطب خود انتقال می‌دهد.

در خلاصه‌داستان این فیلم سینمایی آمده:«بیش از این نمی‌تونیم ضبط کنیم. این برداشت، برداشت آخر بود».

«برداشت آخر» برای اکران در سینمای هنر و تجربه آماده می‌شود و پس از آن در پلتفرم‌های آنلاین فیلیمو و نماوا نمایش داده خواهد شد.

یاسر نظری،که حضور موفقی برای این فیلم در جشنواره‌های بین المللی پیش‌بینی می‌کند، قرار است در «برداشت آخر» از بازیگران باتجربه تئاتر استفاده بکند تا به جوانان مستعد فرصت دیده‌شدن بدهد.

تاکنون حضور بازیگرانی همچون فرزاد صمدی و روژین احمدی، از چهره‌های جوان و مستعد بازیگری، در این پروژه  قطعی شده است.

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از: سارا وفایی (جانشین تهیه)، حسین کمرروستا (مجری طرح)، یاسر نظری (مدیر تولید)، شهرام خطی (مدیر تصویر برداری)، علیرضا پاک‌نهاد (مدیر صدابرداری)، هادی فکری (طراح چهره‌پردازی)، محسن برزه (دستیار اول کارگردان)، امید محتشم (دستیار تولید)، صبا تاجیک (فیلم‌بردار پشت‌صحنه)، طهورا طاولی (عکاس).