مجید بهرامی بازیگر تئاتر که از بیماری سرطان رنج می‌برد به دلیل پایین بودن پلاکت خون و آب آوردن ریه و شکمش در بیمارستان بستری شده و قادر به تنفس نیست.

پایگاه خبری تئاتر:  فریبا جدیدی دختر خاله مجید بهرامی درباره وضعیت جسمانی این بازیگر تئاتر گفت: متاسفانه حال جسمانی مجید اصلا مناسب نیست. بدن وی مدتی است که به شیمی درمانی جواب نمی دهد و او مجبور است کورتون مصرف کند اما ریه ها و شکمش به دلیل مصرف زیاد کورتون آب آورده اما به دلیل اینکه پلاکت‌های خونش بسیار پایین است و سازمان انتقال خون هم پلاکت ندارد که به ما بدهد دکترها نمی توانند آب ریه و شکمش را تخلیه کنند.

وی ادامه داد: مجید نمی تواند نفس بکشد و امروز حتما باید پلاکت دریافت کند اما سازمان انتقال خون می گوید که پلاکت در اختیار ندارد. در حال حاضر بسیاری از دوستان مجید که گروه خونی O+  دارند جلو سازمان اتقال خون هستند و حاضرند که خونشان را اهدا کنند اما با این وجود خونی که آنها اهدا می کنند تازه فردا به مجید می رسد در صورتی که او امروز باید پلاکت دریافت کند تا بتواند نفس بکشد.

جدیدی در پایان صحبتهایش متذکر شد: سازمان انتقال خون برای دریافت خون، فاکتورهای خاصی دارد و اهداکننده ها نباید سرماخوردگی داشته و یا جایی از بدنشان را خالکوبی کرده و یا مسکن و آنتی بیوتیک دریافت کرده باشد. خواهشمندم هر کس فکر می کند شرایط اهدای خون را دارد برای کمک به مجید بهرامی به سازمان انتقال خون مراجعه کند تا حداقل این سازمان بتواند با جایگزین کردن خون این افراد به مجید پلاکت برساند.

مجید بهرامی هنرمند تئاتر که چند سال است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان پارس به دلیل آب آوردن ریه و شکم بستری است.