نائومی کاواسه کارگردان زن سرشناس سینمای ژاپن متهم به بدرفتاری با عوامل فیلمش شد.

 پایگاه خبری تئاتر: نائومی کاواسه معروف‌ترین کارگردان زن سینمای ژاپن، متهم به آزار و اذیت کارکنان شرکت فیلمسازی اش و تعرض به یکی از اعضای گروه فیلمبرداری خود شد.

در اواخر ماه آوریل، وب سایت Bunshun Online، مصاحبه ای با یکی از کارمندان مرد سابق شرکت تولید فیلم کاواسه منتشر کرد که در مصاحبه، آن شخص گفته بود که کاواسه در اکتبر ۲۰۱۵ در دفتر شرکت به صورت او مشت زده است. کاواسه گویا حمله اش به آن کارمند را ادامه داده و صورت آن فرد را کبود کرده بود. آن کارمند همان روز شرکت را برای همیشه ترک کرد.

در تاریخ ۲۸ آوریل، کاواسه و کارمند ناشناس بیانیه مشترکی در سایت کومی (Kumie) صادر و اعلام کردند که طرفین درگیر پیش از این، در مورد این اتفاق به یک راه حل رسیده اند.

پیش از این نیز یک مجله محلی ژاپنی گزارش داده بود که در سال ۲۰۱۹، کاواسه در حالی که سر صحنه فیلمبرداری فیلمش با عنوان «مادران واقعی» حضور داشت به دستیار مرد فیلمبردار فیلم پس از اینکه دستیار مرد او را لمس کرده بود، لگد زد. کاواسه به طور علنی به این ادعا پاسخی نداده است.

این اتهامات ممکن است نقش مهمی در سقوط گیشه مستند دو قسمتی المپیک کاواسه که «فیلم رسمی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو» است، داشته باشد.

کاواسه در سال ۱۹۹۷ برنده جایزه دوربین طلایی جشنواره فیلم کن شد و چندین بار فیلم هایی در بخش رقابت اصلی این جشنواره نیز داشته است.