سالن ˝باران جام جم˝که به گفته خیام وقار مدیریت این تالار نمایشی نخستین سالن تخصصی و خصوصی تئاتر کودک است هفته نخست مهرماه افتتاح می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: خیام وقار؛  مدیر کارگاه نمایش و آموزشگاه تئاتری "باران" گفت: سالن تخصصی و خصوصی تئاتر کودک هفته نخست مهر ماه افتتاح می‌شود که نام این سالن "باران جام جم" است.

وقار که مدیریت این سالن را بر عهده دارد گفت: با حمایت‌های رئیس شورای نظارت و ارزشیابی محمدرضا الوند مجوزهای لازم برای تبدیل و تغییر کاربری سالن اجتماعات "آمفی تئاتر برج‌های جام جم" به سالن تئاتری صادر شد، با این تغییر کاربری یک سالن حرفه‌ای به تالارهای نمایشی پایتخت در غرب تهران اضافه شد، با این اقدام تمرکززدایی تئاتر از مرکز انجام می‌شود.

به گفته وقار این سالن نخستین سالن تخصصی و خصوصی تئاتر کودک است  که ویژه اجرای نمایش‌های کودک است و مکانی برای گروه‌هایی است که آثار ویژه مخاطب کودک و نوجوان را به صحنه می‌برند، از ویژگی‌های این تالار نمایشی دارا بودن 350 صندلی است.

وی عنوان کرد: با مدارس تهران وارد مذاکره شدیم تا صبح‌ها اجرای آثار نمایشی ویژه مدارس و عصرها اجرای عمومی آثار را داشته باشیم.

مدیر کارگاه نمایش باران گفت: اول مهرماه با نمایش "خرگوش کوچولو و آبنبات هویجی" نوشته کیومرث قنبری و به کارگردانی محمد الله دادی این سالن نمایشی افتتاح می‌شود.