کارگردان نامدار ژاپنی بار دیگر در ژاپن فیلم ‌ساخت.

چارسو پرس: هیروکازو کورئیدا کارگردان مولف ژاپنی پس از دریافت نخل طلای جشنواره کن در سال ۲۰۱۸ برای «دله‌دزدها»، یک فیلم دیگر در ژاپن ‌ساخته است.

توزیع کننده این فیلم «گاگا» با اعلام این خبر، دیروز افزود فیلمبرداری این فیلم با عنوان «هیولا» به پایان رسیده و فیلم اکنون در مرحله پس از تولید قرار دارد.

این دومین فیلم کورئیداست که بر مبنای فیلمنامه نویسنده دیگری ساخته شده و ساکاموتو یوجی نویسنده فیلمنامه این فیلم خالق فیلمنامه فیلم‌هایی چون درام رمانتیک پرفروش ۲۰۲۱ «مثل یک دسته گل عاشق شدم» است.

اولین فیلم کورئیدا که بر مبنای فیلمنامه فرد دیگری غیر از خودش ساخته شد «مابوروسی» ‌در سال ۱۹۹۵ بود که اوگیتا یوشیهیسا آن را بر مبنای رمانی از میاموتو ترو نوشته بود.

کاوامورا گنکی یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم است که فیلم‌های مهمی را تولید کرده و به تازگی با کورئیدا در ساخت سریال اوریجینال «ماکانای: آشپزی برای خانه مایکو» برای نتفلیکس همکاری کرده بودند. این سریال قرار است از ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳ به نمایش درآید.

هنوز اسامی بازیگران فیلم جدید کورئیدا اعلام نشده اما فیلم قرار است ۲ ژوئن ۲۰۲۳ اکران شود و تنها یک عکس از آن انتشار یافته است.

از زمان اکران «دله‌دزدها» یا «دزدان فروشگاه» کورئیدا ۲ فیلم دیگر ساخته که یکی فیلم فرانسوی «حقیقت» در سال ۲۰۱۹ با بازی کاترین دنوو و ژولیت بینوش بود و پس از آن هم فیلم کره‌ای «دلال» را ساخت.

فیلم ژاپنی «دله‌دزدها» ۳۳ میلیون دلار در گیشه‌های ژاپن در سال ۲۰۱۸ فروخت.

این کارگردان سال پیش اعلام کرد صنعت فیلم ژاپن نیازمند اصلاحات و تغییرات ساختاری است. او و ۶ کارگردان دیگر با تشکیل گروهی با عنوان «انجمن داوطلبانه کارگران‌های سینما» تلاش دارند تا مشکلات این صنعت را برمبنای برنامه‌ای که فرانسه مدت‌هاست در پیش گرفته، حل کنند.