بازیگر مشهوری که نقش «زورو» را ایفا کرد می‌گوید از نظر او تام هالند می‌تواند زوروی بعدی باشد.

چارسو پرس: آنتونیو باندراس می‌گوید تام هالند می‌تواند در بازسازی فیلم «زورو» در نقش این قهرمان افسانه‌ای بازی کند.

وی در مصاحبه‌ای جدید گفته است آماده است تا به قهرمان دیگری کمک کند تا این شنل را بپوشد.

وی گفت: اگر از من دعوت کنند تا درباره زوروی بعدی نظر بدهم حتماً این کار را می‌کنم. چرا که نه؟ من همان کاری را می‌کنم که آنتونی هاپکینز زمانی برای من انجام داد.

به این ترتیب باندراس نه تنها موافق ساخته شدن فیلم «زورو» ی دیگری است بلکه تام هالند را به عنوان جانشین خود انتخاب کرده است. وی با هالند در فیلم «آنچارتد» سونی که برمبنای بازی‌های ویدویی محبوب پلی استیشن ساخته شده بازی کرده است.

باندراس با اشاره به «آنچارتد» گفت هالند بسیار پرانرژی و سرگرم کننده است.

باندراس نخستین بار سال ۱۹۹۸ در «نقاب زورو» بازی کرد. در آن فیلم آنتونی هاپکینز در نقش دون دیگو دلاوگا یا زورو بازی می‌کرد که پس از سال‌ها به دنبال فردی است که این مسئولیت را به دوش بکشد و این کار را به آلخاندرو با بازی باندراس می‌سپارد. کاترین زتا جونز دیگر بازیگر این فیلم بود. موفقیت فیلم موجب شد تا سال ۲۰۰۵ ادامه‌ای بر آن ساخته شود که از نظر منتقدان و در گیشه هم چندان موفق ظاهر نشد.

باندراس به زودی با صداپیشگی در «گربه چکمه پوش: آخرین آرزو» به سینماها باز می‌گردد.

فعلاً که از ساخت دوباره فیلم‌های «زورو» خبری منتشر نشده و تام هالند هم در حال بازی در سریال «اتاق شلوغ» برای اپل پلاس است و قرار است در نقش بازیگر و رقصنده افسانه‌ای فرد آستر در فیلم زندگینامه‌ای وی برای سونی جلوی دوربین برود.

«زورو» شخصیتی داستانی است که جانستون مک‌کالی در سال ۱۹۱۹ آن را خلق کرد و فیلم و کتاب‌های زیادی بر مبنای آن خلق شد. زورو که در زبان اسپانیایی به معنی روباه است، نام هویت مخفیِ دون دیه گو دلاوگا، نجیب‌زاده‌ای است که در دوران سلطه اسپانیا بر کالیفرنیا، زندگی می‌کند.

سریال قدیمی «زورو» با بازی گای ویلیامز در نقش اصلی محصول ۱۹۵۷ دیزنی بود که تا ۱۹۶۱ با آخرین اپیزودش روی آنتن بود. این سریال آنقدر موفق بود که سال‌ها پس از درگذشت ویلیامز، دیزنی لقب اسطوره دیزنی را به وی اهدا کرد.