مازیار لرستانی پس از تصمیمی که چندی قبل گرفته، روزهای نه چندان خوبی را می‌گذراند و همچنان با حواشی دست و پنجه نرم می‌کند. این بازیگر حالا از دردسرهایی که مدام برایش پیش می آورند گله دارد و طی تماسی از ما می خواهد خبرهای نادرستی که درباره‌ی ازدواجش مطرح شده را تکذیب کنیم.

چارسو پرس: مازیار لرستانی  با گله از وضعیت پیش آمده پس از انتشار خبرهای دردسرساز، با علامت سوالی بزرگ می‌گوید: نمی دانم اینها شوخی‌شان گرفته است!؟ آن موقع که زن بودم حاشیه نداشتم و حالا هم می‌خواهم با آبرو زندگی کنم، واقعا برای من دردسر درست می کنند.

وی با ابراز گله از وضعیت موجود گفت: به دلیل انتشار اخبار حاشیه‌ای پس از تصمیمی که گرفتم، به من شناسنامه نمی‌دهند. من به واسطه‌ی همین دردسرها هیچ‌کاری نمی‌توانم انجام دهم.

لرستانی در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت با پیشنهاد کاری برای ایفای نقش در فیلم ها و سریال ها مواجه بوده است؟ تصریح کرد: تا شناسنامه نگیرم نمی توانم کاری کنم که فعلا به دلیل مشکلات حاشیه ای که برایم پیش آمده این اتفاق ممکن نیست.

او به حاشیه های اخیر و اخبار نادرست درباره‌ی ازدواجش اشاره و تاکید می کند که هرگونه خبری درباره‌ی ازدواجش را قویا تکذیب می کند.

///.


منبع: خبرگزاری ایسنا