مهدویان تصویری از سکانسِ پایانی سریال «زخم‌کاری» منتشر کرده که مالک روی زمین افتاده است. مهدویان توضیحِ کوتاه اما معناداری برای این تصویر نوشته: «بلند شو مالک.»با توجه به اینکه سازندگان این سریال احتمال ساخت فصل دوم را رد نکرده بودند، این گمانه را ایجاد کردند که «زخم‌کاری» فصل دوم خواهد داشت.

چارسو پرس:  برخی از سریال‌ها در چند سال اخیر به فصل دوم و حتی چهارم و پنجم رسیدند. در میانِ این کارها سریال‌هایی همچون «پایتخت» و «نون‌خ» در تلویزیون موفق بودند و به جز «شهرزاد» کمتر سابقه خوبی در نمایش‌خانگی وجود دارد. اما «زخم‌کاری» جزو کارهایی بود که بسیاری از مخاطبان را پایِ نمایش‌خانگی نشاند و از همان روزهای پایانی پخشِ این مجموعه، گمانه‌زنی‌ها برای ادامه آن آغاز شد.

به گزارش تسنیم، شاید مخاطب‌شناسی و ذائقه‌سنجی در این زمینه بهترین کاری بوده که پلتفرم‌ها در دستور کارشان قرار دادند و در تلویزیون کمتر به آن توجه شد. این روزها تجربه‌ای مثل «پوست شیر» این نکته را به وجود آورده که اگر کاری با کیفیت ساخته شود حتماً مخاطبان خودش را پیدا می‌کند و درخواستِ ادامه آن خیلی زود سرزبان‌ها می‌افتد.

اما مشکلی که برخی از چند فصله‌های تلویزیون با آن مواجه شدند، اولاً در طراحی فصل‌های دیگر موفق عمل نکردند و ثانیاً کاری نبودند که براساس ذائقه مخاطب نیاز به ادامه داشته باشد. حالا این اتفاق را در شبکه نمایش‌خانگی داریم که بحثِ ادامه سریالی مثلِ «نوبت لیلی» مطرح شده و یا «زخم‌کاری» که گفته می‌شود فیلمنامه آن در حال نگارش است. چرا که چندی پیش یک پستِ اینستاگرامی، ذهنِ بسیاری را به این سمت برد که آیا «زخم‌کاری» دیگری در راه است؟

مهدویان تصویری از سکانسِ پایانی سریال «زخم‌کاری» منتشر کرد که مالک (جواد عزتی) کاراکتر اصلی سریال روی زمین افتاده است. مهدویان توضیحِ کوتاه اما معناداری برای این تصویر نوشت: «بلند شو مالک.»با توجه به اینکه سازندگان این سریال احتمال ساخت فصل دوم را رد نکرده بودند، این گمانه را ایجاد کردند که «زخم‌کاری» فصل دوم خواهد داشت.


منبع: خبرگزاری تسنیم