مخاطبان سینمای مستند می‌توانند در روزهای برگزاری جشنواره «سینماحقیقت» آثار این رویداد سینمایی را به صورت ۲۴ ساعته در سایت هاشور تماشا کنند.

چارسو پرس: فرزاد آذری‌پور مدیرعامل سایت هاشور درباره نمایش آثار شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به صورت آنلاین گفت: تمام آثاری که دبیرخانه در اختیار ما قرار داده، از روز ابتدایی جشنواره در سایت هاشور در دسترس مخاطبان قرار گرفته است که تا چند روز آینده احتمالا به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. مخاطبان می‌توانند تا پایان جشنواره آثار راه یافته را تماشا کنند و ممکن است مانند روند هر سال برای همراهی آنلاین جشنواره، آثار نامزد شده و برگزیده در شب اختتامیه تا ۲ روز پس از پایان جشنواره «سینماحقیقت» در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.
 

او ادامه داد: افرادی که در جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند با ورود به پنل خانه جشنواره آثار حاضر را به صورت رایگان و افراد دیگر نیز با ورود به سایت هاشور به این مستندها دسترسی پیدا کنند. نکته مهم این است که این آثار در تمام ساعت شبانه روز قابل نمایش هستند و ما در این دو روز افرادی را داشتیم که حتی نیمه شب به تماشای آثار می‌نشینند.
 

مدیرعامل هاشور در پایان تاکید کرد: مخاطبان سینمای مستند می‌توانند در این روزهای برگزاری جشنواره «سینماحقیقت» آثار این رویداد سینمایی را در هر چهار بخش مسابقه، در سایت هاشور تماشا کنند و خوشبختانه در دومین روز از اکران‌های آنلاین با استقبال خوبی مواجه شدیم که امیدوارم تا پایان جشنواره این روند ادامه‌دار باشد.

آذری پور ادامه داد: پکیج کامل مستندهای «سینماحقیقت» برای دوستداران سینما و جشنواره به قیمت ۲۵۰ هزارتومان در دسترس است.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» با دبیری محمد حمیدی مقدم تا ۲۵ آذرماه در حال برگزاری است.