فصل نوین دوشنبه ­­های نقد تئاتر کانون ملی منتقدان تئاتر ایران که از مهر 1393 آغاز شده است، در دهمین نشست خود به نقد و بررسی نمایش «کاریزما» خواهد پرداخت.

چارسو پرس: فصل نوین دوشنبه ­­های نقد تئاتر کانون ملی منتقدان تئاتر ایران که از مهر 1393 آغاز شده است، در دهمین نشست خود به نقد و بررسی نمایش «کاریزما» خواهد پرداخت.  

در ادامه­ برنامه­ دوشنبه­ های نقد تئاتر، کانون ملی منتقدان تئاتر ایران دوشنبه 15 دی 1393 نشست نقد و بررسی نمایش «کاریزما» به نویسندگی کرامت یزدانی و کارگردانی حامد مهریزی­ زاده را برگزار خواهد کرد. این نمایش ساعت 18:30 و در تماشاخانه­ مهر حوزه­ هنری به صحنه می­ رود.  

کانون ملی منتقدان تئاتر ایران در نظر دارد تا در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر کشور و با یک برنامه­ ریزی منظم و دقیق، در قالب برنامه­ دوشنبه ­های نقد تئاتر هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش­ ها به نقد و بررسی یکی از نمایش­ های روی صحنه بپردازد.

نشست نقد و بررسی نمایش «کاریزما» پس از اجرای این نمایش و با حضور مسعود موسوی و عرفان پهلوانی در سالن امیرحسین فردی حوزه­ هنری انجام خواهد شد.

ورود به این نشست ­ها برای تمامی علاقمندان به فرهنگ و هنر آزاد است