دومین روز جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر با اجرای ۸ نمایش در بخش صحنه‌ای همراه است.

چارسو پرس: روز یکشنبه دوم بهمن ماه تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر همچون روز اول جشنواره میزبان نمایش «طلقه‌الرحمه» از عراق است که در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

«روز دهم» نوشته اصغر گروسی و کار علی برجی از تهران عنوان نمایشی است که در تالار چهارسو روی صحنه می‌رود. این نمایش دو نوبت اجرا در ساعت‌های ۱۸ و سی دقیقه و ۲۰ و سی دقیقه دارد.

در همین روز تالار قشقایی شاهد اجرای نمایشی است با نام «بی‌درکجایان» به نویسندگی و کارگردانی سجاد بحری که از شهر تنکابن در جشنواره حضور دارد. این نمایش دو اجرا در ساعت‌های ۱۷ و سی و ۱۹ و سی دقیقه خواهد داشت.

تالار سایه هم در دومین روز جشنواره میزبان نمایش «بیست و سومین جلسه جن‌گیری آنه میشل» نوشته و کار مسعود احمدی از شیراز است که در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

اما تماشاخانه «سنگلج» پذیرای نمایش «صنم» نوشته بهناز دوستی و کار امیر ارسلان مهدوی است. این اثر نمایشی به عنوان کاری از شهر ساری دو اجرا در ساعت‌های ۱۷ و ۲۰ دارد.

 چه نمایش‌هایی در دومین روز جشنواره تئاتر فجر روی صحنه می‌روند؟

«آهوان» به نویسندگی مهدی سیم‌ریز و کارگردانی محمد جهانپا دیگر نمایشی است که در دومین روز جشنواره تئاتر فجر اجرا دارد. این نمایش که کاری از مشهد است، در دو نوبت ۱۶ و ۱۹ در تالار مولوی روی صحنه می‌رود.

«هی می‌خوابم خوابتو می‌بینم» نوشته محمود خرم‌آزادی و کار رضا بهنامی از تهران نمایشی است که در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود، این نمایش در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ و سی دقیقه اجرا دارد.

و سرانجام اینکه تالار حافظ در دومین روز جشنواره میزبان نمایش «که» به نویسندگی و کارگردانی بهمن علاقبندان است که به عنوان کاری از تهران در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ و سی دقیقه روی صحنه می‌رود. این نمایش که محصول رویداد تئاتری صاحبدلان است، به تازگی اجرای عمومی خود را در مجموعه تئاتر شهر به پایان رسانده است.