جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر روز جمعه ۷ بهمن ماه کار خود را با اجرای ۹ نمایش در بخش صحنه‌ای ادامه می‌دهد.

چارسو پرس: در هفتمین روز جشنواره تئاتر فجر، تالار وحدت میزبان نمایشی از تونس است. نمایشی با عنوان «کمدی الهی» با متن مشهور دانته که با کارگردانی حافظ خلیفه در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ و سی دقیقه روی صحنه می‌رود.

تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر همچون روز پنجشنبه شاهد اجرای نمایش «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشتکوهی است که یک تک اجرا در ساعت ۱۷ دارد.

اما «مطرب آقا» عنوان نمایشی است نوشته و کار مهیار هزار جریبی که در تالار چهارسو اجرا می‌شود. این نمایش که از بهشهر در این دوره از جشنواره حضور دارد، در نوبت ۱۸ و سی و ۲۰ و سی دقیقه روی صحنه می‌رود.

تالار سایه پذیرای نمایش «رستم و سهراب» است به نویسندگی مشترک داریوش نصیری و مرتضی وکیلیان که با کارگردانی رضا حسن خانی دو اجرا در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ دارد.

در تالار قشقایی نمایشی با نام «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار روی صحنه می‌رود. این نمایش دو اجرا در ساعت‌های ۱۷ و سی و ۱۹ و سی دقیقه دارد.

«پهلوان قلیچ» عنوان نمایشی است نوشته رضا محمدیان که با کارگردانی محمدیان و حسین قاسمی روی صحنه می‌رود. این نمایش که کاری است از پیشوا در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود.

تالار مولوی روز جمعه میزبان نمایش «بیگانه در خانه» نوشته عارف مهتاب است که با کارگردانی یاشار منوچهری و به عنوان کاری از پارس‌آباد اجرا می‌شود. این نمایش در دو نوبت ۱۶ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

اما تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر میزبان نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب است که با کارگردانی سید محمد هادی هاشم‌زاده و از شهر شیراز در جشنواره شرکت کرده است. این نمایش دو نوبت اجرا در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ و سی دقیقه دارد.

تالار حافظ هم با میزبانی نمایش «یک آسمان، دو خورشید» نوشته آزاده آزادنیا و کار علی آزادنیا از مشهد ادامه می‌دهد. این نمایش در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ و سی دقیقه روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: صفحه ویژه جشنواره تئاتر فجر