بیش از 1200 نفر شامل مخاطبان و بازیگران نمایش موزیکال «بینوایان» به دلیل آتش سوزی در سالن «ملکه» در مرکز شهر لندن مجبور به تخلیه سالن شدند و همین امر باعث شد تا بینوایان مرکز شهر لندن را اشغال کنند!

چارسو پرس: به نقل از تلگراف، روز 3 ژانویه (13 دی‌ماه) سال 2015 و زمانی که نمایش موزیکال «بینوایان» در سالن بزرگ «ملکه» در مرکز شهر لندن در حال اجرا بود، بیش از 1200 نفر شامل مخاطبان و بازیگران «موزیکال» مجبور به تخلیه سالن شدند.

نکته جالب این بود که بازیگران نمایش با لباس و گریم اجرا مجبور به تخلیه سالن شدند و همین امر باعث شد تا بینوایان مرکز شهر لندن را اشغال کند.

همزمان با تخلیه سالن تئاتر «ملکه»، سوفیا راورث گوینده خبر شبکه بی بی سی در توییتر خود نوشت: 25 دقیقه از اجرای نمایش «بینوایان» گذشته که به صورت ناگهانی اجرا و موسیقی نمایش قطع و سالن تخلیه شد. ماشین‌های آتش‌نشانی بیرون سالن حضور دارند.

دقایقی بعد این گوینده خبر اینگونه توییت کرد: نیروهای آتش نشانی معتقدند که منبع دود، اتاق برق سالن است و منتظر رسیدن نیروهای فنی هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی لندن در این باره توضیح داد: در سالن هیچ آتش سوزی رخ نداد بلکه یکی از ترنسفورمرهای سالن نمایش، آتش گرفت و آسیبی به تالار اجرای نمایش و تماشاگران وارد نشد.

نمایش موزیکال «بینوایان» که از تولیدات تئاتر لندن است، بیشترین تعداد اجرای نمایش موزیکال را در جهان دارد و سال جاری سی‌امین سال اجرای نمایش موزیکال «بینوایان» است.